Sen stresten kafayı bozmuşsun. :36:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.
Collapse
X
-
görmediğiniz birisine mi??Orjinal yazı sahibi: Aişem View PostBiri var. Karşı cinsten yani erkek. Bendn 1 yaş büyük.
Bir forumda takılıyorum arada. Oradan tanıdıgım bir arkadaşla konuşurken x kişisinin msn sini versene diye öyle şakayla karışık bir deneme yaptım. Niye istiyorsun vs derken verdi ama msn kullanmıyormuş. Facebook dedi. O da bende yok
Nyse bi yolunu bulduk mailleşiyoruz o X kişisiyle.
Yaklaşık 2 gün oldu. Bu 3.gün. Ben ne kadar kısa yazıyorsam o da o kadar uzun yazıyor. Maillerini beklerken çok tuhaf hissediyorum. Yani mesela bu sabah kalkar kalkmaz , gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk şey ' mail ' oldu. Öyle özel şeyler paylaşmıyoruz. Sadece nasıl hissettiğimizi , iç dünyamızı , hayallerimizi filan anlatıyoruz. Onu hiç görmedim. Ama mailleşiyoruz dedigim gibi. Bilmiyorum herkesle bu kadar uzun konuşuyor mu ? Konuşuyordur belki niye konuşmasın ki?!..
Bana noluyor? 2 gündür pc nin başından uzaklaşamıyorum. Forumda dün hiç takılmadıgım kadar çok kaldım. Kalbim deli gibi çarpıyor. Yerinden fırlıcakmış gibi oluyordu maili açana kadar. Şimdi eski haline döndü
2 Günde 10 mail mi ne olmuş. Saymadım şimdi ama yaklaşık öyle.
Aşık filan degilimdir degil mi
Yan gözle bakmayam çocuga şimdi
Ha bi de bir arkadaş daha var. O da feysini istedi çocugun. Kafayı yiyorum he. Ya bu kız X imi tavlarsa :/
Neyse bana noluyor sizce? Kafayı mı tırlatıyorum?
bence size değer verdi diye böyle düşünüyorsunuz.bir süre sonra geçer emin olun.sakın bir hata yapmayın.HAYAT.....
Yorum
-
Aci cekerek olgunlasirsin. Onu gectim bi de su var: sen aman uzulurim hayalkirikligina ugrarim diye dusunuyosan o zaman hic kimseyle ileyisim kurma. Cunku ayni ihtimaller tanistigin her insan icin gecerli olacak. En kotu ihtimakle cok uzulursun. Ama ya gercekten tanimaya degecek biriyse?Orjinal yazı sahibi: Aişem View PostKonumu ne hale getirmişsiniz ya
Şebnem git başka yerde ara talipleri hadi naş
Foruma mı üye yapayım onu? Yapma etme abi .. Adam hakkımda ne düşünür sonra ?
Bilmiyorum ya.. 1 mail daha yazmış. Açana kadar bende kalp malp kalmadı valla.
Yazdıklarına bakılırsa insan duygularına önem vermeyen biri..sanırım..
Kendini aradıgı yolda herkesi feda ediyor gibi geldi bana.
Ya bilmiyorum. Son mailimi yazıcam. Daha da onunla karşılaşacagım yerlere gelmeyeceğim.
Yine acı çekmek istemiyorum.I've found a reason for me to change who I used to be.
Yorum
-
Şimdilik sadece mailleşiyoruz.
İleride yüz yüze görüşür müyüm onunla bilmiyorum.
Zaten son mailinden anladıgım kadarıyla beni kendine samimi mi görmüş napmış.
öyle birşeyler yazıyordu. görüşebilme imkanım olsa keşke seninle yazmıştı bir mesajında.
sordum niye diye? o da insanlarla karşılıklı sohbet etmeyi sevdigini söyledi.
iyi biri gibi. mail atarsa cevaplarım. yoksa yok. çok fazla samimi olmak istemiyorum zaten.
eger baglanacaksam da daha iyi tanımayı tercih ederim.
Yorum
-
dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu ?Orjinal yazı sahibi: ayseglkbence de iyi biri mutlaka görüş onunla..iyi olduğu kadar da öğretici bi kimliği var hissediyorum..sana dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu öğretcektir
Haklısın ögretici bir kimliği var. Degişik biri.
Etrafımızda görünen ergenlerden çok farklı.
Ama bilmiyorum.
Yorum

Yorum