Duyuru

Collapse
No announcement yet.

güzel bir kadının yalnızlık öyküsü

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    anlamadım
    İyi ya, madem hepimiz günün birinde çekip gideceğiz o halde bunca matem bunca kahır ne için ?... Hı ? Sizinkisi matem değil zaten korku, korku ! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakakacağız sonrada ister istemez "Gidiyorum Elveda" şarkısını söyleyeceğiz...

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: serverous View Post
      anlamadım
      söz gümüşse sukut altındır demek istiyo..)

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: pesimistik View Post
        fake değilse ben bişi bilmiyorum...uyarı yaptığın kişiye dikkat et...iki yıllık üye...hatırlatırım.
        yok ya o kadarda acımasız olsa belki gerçektir anlattıkları nerden biliyosun ön yargılı davranıp insanları rencide etmeyelim

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: pesimistik View Post
          bize fizik ölçülerini falan niye söylüyorsun arkadaş bize ne? sen buraya avlanmak için mi üye oldun?
          bu yoruma yorum yapmak , yapılıcak en saçma şey olur.....

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: berfin-60 View Post
            yok ya o kadarda acımasız olsa belki gerçektir anlattıkları nerden biliyosun ön yargılı davranıp insanları rencide etmeyelim
            teşekkürler berfin-60 , inanmayan insanların yorum yapma zorunluluğu yok , madem bu şekilde düşünüyosunuz okumayın ve yazmayın bu kadar basit , ben buraya derdimi anlatmak için girdim ama genelde tartışma ortamı yaratmaya çalışan bikaç kişi var , destek olanlara da teşekkürler

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Garez View Post
              teşekkürler berfin-60 , inanmayan insanların yorum yapma zorunluluğu yok , madem bu şekilde düşünüyosunuz okumayın ve yazmayın bu kadar basit , ben buraya derdimi anlatmak için girdim ama genelde tartışma ortamı yaratmaya çalışan bikaç kişi var , destek olanlara da teşekkürler
              burda dertlerimizi paylaşıyoruz bu şekilde davranarak insanları rencide etmenin anlamı yok rahatsız olan yazmasın zorla yazdırmıyoruz

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: berfin-60 View Post
                burda dertlerimizi paylaşıyoruz bu şekilde davranarak insanları rencide etmenin anlamı yok rahatsız olan yazmasın zorla yazdırmıyoruz
                kesinlikle öyle.. amaçları ne bilmiyoum ama bu sebepten önceki konumu kilitlemek zorunda kaldı mod'lar size de ayrıca teşekkürler anlayışınız için

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: omen
                  Yine uyarı yapmam lazım,

                  Pesimistik 2 yıllık üye olman 2 günlük üyeye dikkat çektirme, sus deme hakkını vermez.
                  İsteyen kişi istediği yorumu yazabilir,
                  Fizik ölçülerini isteyen kişi yazabilir, okuduğunda ne gördüğün önemlidir avlanmaya çıkmış birini görürsen o senin sorunun.
                  Fake üye olup olmadığı kontrolümüzle orataya çıkacak bi durumdur,
                  kimse yazmak zorunda deil ama saygılı olmak zorunda , herkes her konuya cevap yazmak zorunda değil

                  Yorum


                  • #24
                    fiziksel özelliklerimi anlatmamın sebebi şu ; fiziksel özelliklerim nedeniyle sürekli etrafımda birileri oluyor ve bu beni rahatsız ediyor bunu başka yerlere çekmek yanlış

                    Yorum


                    • #25
                      garez kendin hakkında hesap vermenin gereği yok istediğini yazabilirsin bu senin özgürlüğün
                      İyi ya, madem hepimiz günün birinde çekip gideceğiz o halde bunca matem bunca kahır ne için ?... Hı ? Sizinkisi matem değil zaten korku, korku ! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakakacağız sonrada ister istemez "Gidiyorum Elveda" şarkısını söyleyeceğiz...

                      Yorum


                      • #26
                        tuhaf yorumlar gelince açıklama yapma gereği duydum malesef

                        Yorum


                        • #27
                          ben anlamıyorum, güzel biriymişsin ve etrafında insanlar oluyormuş, arkadaşlıkların sahteymiş...e o insanları sen seçiyorsun ki güzel olduğun için ve etrafında bir sürü insan olduğu için seçme şansın diğer kişilere göre daha fazla, ya da sen kişilikli ve düzgün birini seçsen onunda senden etkilenmesi kaçınılmaz, demek ki sen kötü seçimler yapıyosun.Forumda aynaya bakamayacak kadar tipsiz olmak diye bir konu bak, orayı okursan, sızlanmayı bırakırsın ve bu yazdıklarını tekrar düşünürsün

                          Yorum


                          • #28
                            bakın sadece güzellik değil mesele , aslında bi konu açmıştım orda daha detaylı açıklama şansım olmuştu ancak bazı kişilerin tartışma sevdası nedeniyle konum kilitlendi o yüzden tm açıklayamıyorum

                            Yorum


                            • #29
                              bi suru hayatında kimse olmayan kişi var..sende yalnız yaşa yalnız öl..buyutulcek bi sorun değil..

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
                                bi suru hayatında kimse olmayan kişi var..sende yalnız yaşa yalnız öl..buyutulcek bi sorun değil..
                                hmm öyle diyosun

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X