Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
İyi ya, madem hepimiz günün birinde çekip gideceğiz o halde bunca matem bunca kahır ne için ?... Hı ? Sizinkisi matem değil zaten korku, korku ! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakakacağız sonrada ister istemez "Gidiyorum Elveda" şarkısını söyleyeceğiz...
yok ya o kadarda acımasız olsa belki gerçektir anlattıkları nerden biliyosun ön yargılı davranıp insanları rencide etmeyelim
teşekkürler berfin-60 , inanmayan insanların yorum yapma zorunluluğu yok , madem bu şekilde düşünüyosunuz okumayın ve yazmayın bu kadar basit , ben buraya derdimi anlatmak için girdim ama genelde tartışma ortamı yaratmaya çalışan bikaç kişi var , destek olanlara da teşekkürler
teşekkürler berfin-60 , inanmayan insanların yorum yapma zorunluluğu yok , madem bu şekilde düşünüyosunuz okumayın ve yazmayın bu kadar basit , ben buraya derdimi anlatmak için girdim ama genelde tartışma ortamı yaratmaya çalışan bikaç kişi var , destek olanlara da teşekkürler
burda dertlerimizi paylaşıyoruz bu şekilde davranarak insanları rencide etmenin anlamı yok rahatsız olan yazmasın zorla yazdırmıyoruz
Pesimistik 2 yıllık üye olman 2 günlük üyeye dikkat çektirme, sus deme hakkını vermez.
İsteyen kişi istediği yorumu yazabilir,
Fizik ölçülerini isteyen kişi yazabilir, okuduğunda ne gördüğün önemlidir avlanmaya çıkmış birini görürsen o senin sorunun.
Fake üye olup olmadığı kontrolümüzle orataya çıkacak bi durumdur,
kimse yazmak zorunda deil ama saygılı olmak zorunda , herkes her konuya cevap yazmak zorunda değil
fiziksel özelliklerimi anlatmamın sebebi şu ; fiziksel özelliklerim nedeniyle sürekli etrafımda birileri oluyor ve bu beni rahatsız ediyor bunu başka yerlere çekmek yanlış
garez kendin hakkında hesap vermenin gereği yok istediğini yazabilirsin bu senin özgürlüğün
İyi ya, madem hepimiz günün birinde çekip gideceğiz o halde bunca matem bunca kahır ne için ?... Hı ? Sizinkisi matem değil zaten korku, korku ! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakakacağız sonrada ister istemez "Gidiyorum Elveda" şarkısını söyleyeceğiz...
ben anlamıyorum, güzel biriymişsin ve etrafında insanlar oluyormuş, arkadaşlıkların sahteymiş...e o insanları sen seçiyorsun ki güzel olduğun için ve etrafında bir sürü insan olduğu için seçme şansın diğer kişilere göre daha fazla, ya da sen kişilikli ve düzgün birini seçsen onunda senden etkilenmesi kaçınılmaz, demek ki sen kötü seçimler yapıyosun.Forumda aynaya bakamayacak kadar tipsiz olmak diye bir konu bak, orayı okursan, sızlanmayı bırakırsın ve bu yazdıklarını tekrar düşünürsün
bakın sadece güzellik değil mesele , aslında bi konu açmıştım orda daha detaylı açıklama şansım olmuştu ancak bazı kişilerin tartışma sevdası nedeniyle konum kilitlendi o yüzden tm açıklayamıyorum
Yorum