Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil ,kızlar nasıl gidiyor ,son günlerde forumlara sardım ayy çok stresliymiş.günlükümden çıkmamaya karar verdim.burası muhafazalı bir yer.
    yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
    strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..

    Yorum


    • Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
      yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
      strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..
      meva çok şekersin
      sen salla tesbini..alemin prensesi..!

      Yorum


      • sende çok şekersin panik..
        alemin prensesi haa..çok güldüm ..

        Yorum


        • selam günlük bu gün hava çok soğuk ,parmak uçlarıma kadar üşüyorum.biri şu kaloriferin derecesini arttırsın.bizim apartmanda needen bu kadar zibidi yaşıyor ya.geçenlerde hava biraz iyiyken yani bu kadar soğuk yokken .apartman sakinlerinden yaşlı amca kazan dairesinden çıkıyor.(yöneteci çalışıyor)napıyorsun amca
          ---(marifetmiş gibi)kaloriferi kapattım,boşu boşuna yanıyor akşam açacağım.gelde kavga etme!
          ya sana mı kaldı.kazanı bozacaksın.ona kim anahtarı verdi.?müstakil bir ev yada daire istiyorummm!çok soğuuk ve soğuk benim sinirlerimi bozuyor.huysuz yapıyor beni ,iş güç yapamıyorum.

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: panik View Post
            selam günlük bu gün hava çok soğuk ,parmak uçlarıma kadar üşüyorum.biri şu kaloriferin derecesini arttırsın.bizim apartmanda needen bu kadar zibidi yaşıyor ya.geçenlerde hava biraz iyiyken yani bu kadar soğuk yokken .apartman sakinlerinden yaşlı amca kazan dairesinden çıkıyor.(yöneteci çalışıyor)napıyorsun amca
            ---(marifetmiş gibi)kaloriferi kapattım,boşu boşuna yanıyor akşam açacağım.gelde kavga etme!
            ya sana mı kaldı.kazanı bozacaksın.ona kim anahtarı verdi.?müstakil bir ev yada daire istiyorummm!çok soğuuk ve soğuk benim sinirlerimi bozuyor.huysuz yapıyor beni ,iş güç yapamıyorum.
            Allaha çok şükür arkadaşım yinede ..
            bak başını sokacak bir evin var ..
            böyle düşündüğün zamanlar hep bu soğukta evsiz olanları düşün ..
            hep sendeen alttakinleri düşün ..
            oohhhh ben soba yakıyorum valla ..sıcacık oluyor ..hemde kendime aitt..
            çaydanlığım da üstüğnde ..kestanede pişiriyorum ..tatil günlerinde ekmek de kızartıyorum .

            ohhh çatla işte :
            allahıma çok şükürr.
            bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

            Yorum


            • Orjinal yazı sahibi: panik View Post
              meva çok şekersin
              sen salla tesbini..alemin prensesi..!
              269114749_cf6d4371ff.jpg
              yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
              strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..
              bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

              Yorum


              • ) çok hoşsun ranil..

                soba üstünde kestane pişirdiğimiz, ekmek kızarttığımız günleri hatırladım..kahvaltılarımız olurdu uzun uzun...babam ekmekleri sobanın üstüne dizer,sonra yağlardı..onun yapması başka türlüydü..ille onunkileri yerdik..kendisi yiyemezdi bize yetiştirmekten..arada kızardı kendiniz yapın diye...
                off ..geri gelmeyecek anlar..geri gelmeyecek insanlar..( bazen yaşamak öyle zor ki.

                Yorum


                • Ben de yaşadım o anları meva_. Sobada ekmek, kestane falan. Geçmiş geri gelmese de bugünün tadını çıkaralım. Aslında değişen iletişim özürlü olmamız. Aile içi iletişim geçmişe göre çok azaldı.

                  Yorum


                  • bugünün tadını çıkarmak..
                    çok haklısın aslında..bazen geçmişe dönük ahlar çektiğinde unutuyorsun bunu..
                    biraz teknolojinin verdiği duygusuzluk yaşamlara hakim oldu ...ondan galiba eskilerdeki paylaşımların olmayışı..herşeyimiz sanal..
                    Aslında bizler çocukluğumuzu gençliğimizi, daha iyi zamanlarda yaşamışız bazı yönlerden..

                    Yorum


                    • Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
                      Allaha çok şükür arkadaşım yinede ..
                      bak başını sokacak bir evin var ..
                      böyle düşündüğün zamanlar hep bu soğukta evsiz olanları düşün ..
                      hep sendeen alttakinleri düşün ..
                      oohhhh ben soba yakıyorum valla ..sıcacık oluyor ..hemde kendime aitt..
                      çaydanlığım da üstüğnde ..kestanede pişiriyorum ..tatil günlerinde ekmek de kızartıyorum .

                      ohhh çatla işte :
                      allahıma çok şükürr.
                      ranil koparttın beni can evimden vurdun.sabah öyle sızlanırken hiç bunlar aklıma gelmedi.insan çok çabuk unutuyor çocukluğunu.

                      Yorum


                      • selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni
                        nasılsınız .ben iyimm çok şükür.betül ranil panik.canlarım.kendinize iyi bakın.allah aemanet olun.grş.
                        testinin içinde ne varsa dışınada o sızar

                        Yorum


                        • [QUOTE=yuko;166790]selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni

                          yuko hoşgeldin canım unuturmuyuz hiç.nerelerdesin?nereye hemen..dur bi soluklan..

                          Yorum


                          • Orjinal yazı sahibi: yuko View Post
                            selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni
                            nasılsınız .ben iyimm çok şükür.betül ranil panik.canlarım.kendinize iyi bakın.allah aemanet olun.grş.
                            asla unutmayız hayatım senii.
                            ama sen bizi unutuyorsun ..
                            iyi ol da yazma ,girme siteye ya sorun değil..
                            bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
                              bugünün tadını çıkarmak..
                              çok haklısın aslında..bazen geçmişe dönük ahlar çektiğinde unutuyorsun bunu..
                              biraz teknolojinin verdiği duygusuzluk yaşamlara hakim oldu ...ondan galiba eskilerdeki paylaşımların olmayışı..herşeyimiz sanal..
                              Aslında bizler çocukluğumuzu gençliğimizi, daha iyi zamanlarda yaşamışız bazı yönlerden..
                              evet bizim çocukluğumuz gerçekten daha iyiydi..
                              şimdi televizyon,pc ,cep telofonları.herşey teknolojik oldu.
                              pc oyunları aldı..
                              7 kiremit,saklambaçve evcilik oyunlarını..
                              ateş yakar içinde patetes pişirirdik,ekmek kızartırdık..sokaklardaki çiceklerden sözde evimize koyardıkk.
                              eskiler özlem bitmeyecek ..
                              ama eskilerle kalırsak bu günleri yaşayamayız ..
                              mevam Allah rahmet eylesin tekrar babanı..
                              sen gel bana ..baban kadar olmasad aben sana ekmek kızartırım canım ..
                              bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

                              Yorum


                              • Orjinal yazı sahibi: panik View Post
                                ranil koparttın beni can evimden vurdun.sabah öyle sızlanırken hiç bunlar aklıma gelmedi.insan çok çabuk unutuyor çocukluğunu.
                                bizler diyoruzki ah bir kar yağsada kartopu oynasak ..
                                ama kar yağmasın dityenlerin sayısıda çoktur ..
                                ısınıyoruz şükür.yiyecek ekmeğimiz var ..
                                ama bırak sobayı .evi olmayanlar ne yapsın ..

                                ben hep üzüldüğümde veya bazen nefsim kabardığında ..
                                parasızlık çektiğim günleri düşünürüm.eşimin işsiz olduğu günler aklıma getiririm ..
                                evin içi sıcak olsun .insanın iç sıcak olsun ..
                                nice evler vardır sıcak ama kalpleri soğuk olan insanlarla doludur ..
                                öyle olmayalım işallah..
                                bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X