Orjinal yazı sahibi: meva_
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte
Collapse
X
-
neyse bosver. evlenmemek de guzel aslında. onemli olan istedigini yapmak. bu saatten sonra da evlenmene de pek ihtimal vermiyorum zaten.......evlilik cok da matah bi sey degil....forumdaki genclere de tavsiyem evliligi o kadar takmayın kafaya........Orjinal yazı sahibi: meva_ View Posthe olur sallayayım ..sonrada sallar boşanırım..
boyle düşünsem yuz kere evlenirdim..elimi sallasam ellisi ..(en azından bir zamanlar
)
Yorum
-
Bayanların istediği şeyleri yakışıklılık ve güven arasında sıkıştıran sığ mantığa karşılık bayanlar çok şey ister diyorum.. Bu katagorize edilmiş tercih dışında bayanlar herşeyi tek bir adamda görmek isterler .. Akıllı hiç bir bayan sırf yakışıklı diye bir adamın peşine takılmaz ya da sadece güvenilir diye kendini bir erkeğe adamaz.. Bayanlar herşeyden önce anlaşılmak ister, önemsenmek ister , ilgi ister ama bunları istiyor diye de hiç bir kadını boğmamak gerekir.. Nezaket ve zerafeti seven bayan yanında tertemiz bir erkeği görmek ister, pis kokan bir adam kendine değil bayana edilmiş bir hakarettir. Bayanlar cesaretli ve cömert adamı sever kendini güldüren komik adam ister ama cıvık adam değil.. Hiç bir bayan tek başına çiçeği sevmez onların sevdiği şey onlara o çiçeği verecek romantik erkeğe sahip olmaktır ve yine hiç bir bayan karışak adam istemez hayatına, zaten karmakarışık olan biz kadınların hayatında erkek net olmalı , dik durmalı ve adam gibi adam kalıbına uymalıdır

Yorum
-
sen de evde kalcan........Orjinal yazı sahibi: govinda View PostBayanların istediği şeyleri yakışıklılık ve güven arasında sıkıştıran sığ mantığa karşılık bayanlar çok şey ister diyorum.. Bu katagorize edilmiş tercih dışında bayanlar herşeyi tek bir adamda görmek isterler .. Akıllı hiç bir bayan sırf yakışıklı diye bir adamın peşine takılmaz ya da sadece güvenilir diye kendini bir erkeğe adamaz.. Bayanlar herşeyden önce anlaşılmak ister, önemsenmek ister , ilgi ister ama bunları istiyor diye de hiç bir kadını boğmamak gerekir.. Nezaket ve zerafeti seven bayan yanında tertemiz bir erkeği görmek ister, pis kokan bir adam kendine değil bayana edilmiş bir hakarettir. Bayanlar cesaretli ve cömert adamı sever kendini güldüren komik adam ister ama cıvık adam değil.. Hiç bir bayan tek başına çiçeği sevmez onların sevdiği şey onlara o çiçeği verecek romantik erkeğe sahip olmaktır ve yine hiç bir bayan karışak adam istemez hayatına, zaten karmakarışık olan biz kadınların hayatında erkek net olmalı , dik durmalı ve adam gibi adam kalıbına uymalıdır
Yorum
-
-
ben siz normal standartta insanlar icin bir analiz yapmıstım:PPPPPPP ben de zor begenirim ama begendigimle de evlenirim sorun yok benim içinOrjinal yazı sahibi: govinda View PostBen kadındarın adına bektentilerini yüksek tutarken.... Erkekler adına kendini o kadar umutsuz görüyosun yani
ve mesele şu ki , her koşulda böyle birileri var çok şükür 
DDDD
Yorum
-

Yorum