Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • DepresiFF
    replied
    Herkese selamlar ,

    yaklaşık bi senedir çok iyiydim. 1 hafta önce birşeyden korktum ondan beri tekrar kalbime kafayı takmış bulunmaktayım gögsümde ağrı kalbimde sıkışma batma vs yaşıyorum. 1 sene önce cektirdigim eko sonucuma güvenerekten güclü olmaya calısıyorum yinede. Herkesi çok özledim gülben ve ranil özellikle sizleri iyisinizdir inşallah sizde. görüşmek üzere.

    Leave a comment:


  • iyimser
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    arkadaşlar ben iyiyim çok şükür .hepinizden özür dilerim yazamadımm.
    hayat devam ediyor .bazen iyi bazen ittiri kaktıra ..
    panik ,aze,iyimser,maviyeşil,gülben,,ve diğerleri hepinizi selamlıyorumm..
    ranilcim nasılsın? inşallah sen ve eski tüm dostlar hepiniz iyisinizdir...

    Leave a comment:


  • indigo
    replied
    Benimde bir mesajim olsun bu gunlukte

    Leave a comment:


  • Gülben
    replied
    Sanırım artık senede bir giriliyor bu sayfaya.. Olsun canınız sağ olsun.Bende uzun zamandır girmiyordum ama arada rüyalarıma giriyor.Eskiler bilirler dünya tatlısı bir modumuz vardı "ilksen" akşam rüyamda Ondan pm aldım..))) Umarım hepiniz çok iyi ve sağlıklısınızdır.

    2014 itibari ile benim hayatımda çok büyük değişiklikler oldu.Yaşadığım şehir değişti ve şu anda ailemden uzakta bambaşka bir yerdeyim.Eşimin iş değiştirmesi sonucu yaşadığımız şehri de değiştirdik.Burası bana uğurlu gelmiş olacak ki bende çok iyi bir iş sahibi oldum.Hiç haketmediğim halde Rabbim bana bu güzellikleri verdi umarım sizlere çok daha iyilerini nasip kısmet eder RABBİM.

    Şu an hayatımda tek eksiğim bir bebeğimin olmaması.Yaşım geldi de geçiyor bana kalsa hastalıklı bir birey olarak bu işlere hiç bulaşmayacağım ama malesef eşim en doğal hakkı olarak baba olmak istiyor.Bende anne olmak tüm kalbimle isterim tabiki fakat hala ilaçsız yaşayamayanlardanım..Ve ilaçlarımı bırakacağım zaman neler yaşayabileceğimi bildiğim için "çocuk" düşüncesi bana soğuk geliyor.Ama ALLAH büyüktür ve belki bu mucize de gerçekleşir..Panik ataklı..okb li...anksiyeteli ve travma yaşamış biri olarak ben doğurabilirsem dünyadaki herkes doğurabilir diye düşünüyorum....)))))))

    Ranil abla..yuko..panik..aze..maviyeşil..depresif..esint ili..enerji528..ve benim birde nazlı papatyam vardı burada..artık buralarda değil diye biliyorum ama belki bana bakmaya gelir..Hepinizi ama hepinizi çok seviyorum, umarım hepiniz sağlıklı ve mutlusunuzdur..

    Allaha emanet olun ve kendinize ÇOK iyi bakın..

    Leave a comment:


  • yuko
    replied
    selam arkadaşlar nasılsınız .ben iyyiim gelip bi ziyaret edeyim dedim rabbim dertlilere deva hastalara şifa gönüllere huzur versin (bu sayfa beni iyleştiren sayfaydı ) bayramınız şimdiden kutlu oplsun hayırlara vesile olsun inşallah allaha emanet olun

    Leave a comment:


  • 'ahenk'
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aze View Post
    SELAM..

    Bayram yaklaışıyor..sizlerle bayramlaşmadan forumdan çıkmayı yakıştıramadım..biraz erken olucak ama..

    herkese iyi bayramlar..ranil..panik..gülben..ve diğer sayfa sakinleri..baldan tatlı panik ataklı dostlar..)
    iyi bayramlar aze, güzel dileklerin için sağol....

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    SELAM..

    Bayram yaklaışıyor..sizlerle bayramlaşmadan forumdan çıkmayı yakıştıramadım..biraz erken olucak ama..

    herkese iyi bayramlar.:53::53:

    .ranil..panik..gülben..ve diğer sayfa sakinleri..baldan tatlı panik ataklı dostlar..)
    Last edited by aze; 14-10-2013, 04:25 AM.

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Gülben View Post
    Bende seni ÇOoook özledim benim vefalı kardeşim..))))))

    Biliyor musun aklımın bir köşesinde sürekli vardın ve merak ediyordum hep seni ama bir de diyordum ki içimden "muhakkak depresif iyi ve sağlığı yerinde..eğer hasta olsa mutlaka beni bulurdu."Bu yüzden içim rahattı canım..Seneler nasıl da hızla geçiyor değil mi..Özele yazıcam..görüşmek üzere..

    İyiyim ablam ya geçen cumartesi dişimi çektirdim 4 gündür agrısı geçmedi onunla uğrasıyorum ağrı kesici içiyorum diye paxil içemedim 2 gündür henüz bi yoksunluk belirtisi göstermedi yarın devam edicem paxile inşallah bişey olmadan

    Leave a comment:


  • Gülben
    replied
    Orjinal yazı sahibi: DepresiFF View Post
    Ablamm benim nasılsın cok özledim seni
    Bende seni ÇOoook özledim benim vefalı kardeşim..))))))

    Biliyor musun aklımın bir köşesinde sürekli vardın ve merak ediyordum hep seni ama bir de diyordum ki içimden "muhakkak depresif iyi ve sağlığı yerinde..eğer hasta olsa mutlaka beni bulurdu."Bu yüzden içim rahattı canım..Seneler nasıl da hızla geçiyor değil mi..Özele yazıcam..görüşmek üzere..

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Gülben View Post
    İyi olmana ÇOk sevindim Ranil abla..Evet bazen kendimizi hayatın akışına kaptırıp sanala girmeyi unutuyoruz ya da ihmal edebiliyoruz..Canın sağolsun, sen mutlu ve huzurlu ol da canın ne zaman isterse o zaman buraya yaz..En azından sevdiklerimin sağ olduklarını bilmek istiyorum...)))))))

    Sizleri..eski dostlarımı çok özledim.Sağlığın ne durumda..bu ramazan oruç tutabildin mi..? Ve yakışıklı prenslerin nasıllar..?
    Ablamm benim nasılsın cok özledim seni

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    arkadaşlar ben iyiyim çok şükür .hepinizden özür dilerim yazamadımm.
    hayat devam ediyor .bazen iyi bazen ittiri kaktıra ..
    panik ,aze,iyimser,maviyeşil,gülben,,ve diğerleri hepinizi selamlıyorumm..
    iyi olmana çok sevindim..özledik seni..göremeyincede merak ediyor insan..arada uğra..birkaçkelamla da olsa.

    HERKESE İYİ BAYRAMLAR..SAYFA SAKİNLERİ...

    Leave a comment:


  • Gülben
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    arkadaşlar ben iyiyim çok şükür .hepinizden özür dilerim yazamadımm.
    hayat devam ediyor .bazen iyi bazen ittiri kaktıra ..
    panik ,aze,iyimser,maviyeşil,gülben,,ve diğerleri hepinizi selamlıyorumm..
    İyi olmana ÇOk sevindim Ranil abla..Evet bazen kendimizi hayatın akışına kaptırıp sanala girmeyi unutuyoruz ya da ihmal edebiliyoruz..Canın sağolsun, sen mutlu ve huzurlu ol da canın ne zaman isterse o zaman buraya yaz..En azından sevdiklerimin sağ olduklarını bilmek istiyorum...)))))))

    Sizleri..eski dostlarımı çok özledim.Sağlığın ne durumda..bu ramazan oruç tutabildin mi..? Ve yakışıklı prenslerin nasıllar..?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    arkadaşlar ben iyiyim çok şükür .hepinizden özür dilerim yazamadımm.
    hayat devam ediyor .bazen iyi bazen ittiri kaktıra ..
    panik ,aze,iyimser,maviyeşil,gülben,,ve diğerleri hepinizi selamlıyorumm..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    gülbencim sağol canım kaç gün grip ilacı ve adaçayı sonunda iyiyim.ne fena bişeymiş.yaşasın sağlık!survıvora gelince ben bakmıyorum ya biizm çocuklar ve şim bakıyor çokda karışamıyorsun.bana kalsa herşey düzmece ..bu arada inanç 22 bu hallerin tekrar ediyorsa bir uzmandan yardım al.

    Leave a comment:


  • inanç.22
    replied
    panik atak mı bu?

    bende bi defa oldu üniversitedeyken gece babamları aradım sabah yola çıkıp hemen antebe geldiler

    öleceğim diyodum nefes darlığı kasılma tuhaf bi korku üşüme gözbebk büyümesi mide bulantısı başağrısı öldüm ölecem gibi olmustum

    Leave a comment:

İşleniyor...
X