yaklaşık bi senedir çok iyiydim. 1 hafta önce birşeyden korktum ondan beri tekrar kalbime kafayı takmış bulunmaktayım gögsümde ağrı kalbimde sıkışma batma vs yaşıyorum. 1 sene önce cektirdigim eko sonucuma güvenerekten güclü olmaya calısıyorum yinede. Herkesi çok özledim gülben ve ranil özellikle sizleri
iyisinizdir inşallah sizde. görüşmek üzere.

Leave a comment: