Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: DepresiFF View Post
    Cipralexi içeli 2. günüm hala midem bulanıyo geçmesi lazım ama artık offfffffffffffffffff.

    sabır geçecek ..
    acele etme hemen .
    herşeyi olduğuna bırak .
    kendi kendine midem bulanıyormu .hah bulanmadı .aman bulandı diyip durma .umursama şu panik illetini.değer verme ..sen değerlisin ..
    bu beynimizin bize yaptığı bir oyun ..

    Leave a comment:


  • Kemanci
    replied
    1 hafta sonunda hiç bir yan etki görmeyeceksin %70 ithimal tabi bu ama benden sana bir tavsiye karbonhidratlı şeylerle iç ilacını o zaman bulantı yapmıyor

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Cipralexi içeli 2. günüm hala midem bulanıyo geçmesi lazım ama artık offfffffffffffffffff.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: DepresiFF View Post
    Mide bulantım geçti biraz. Anneme tam bişey dicekken konusurken kalbimin sol tarafı acıdı şimdide onu taktıtm kafaya sanırım kalp krizi geliyor. Aaa bi sn panik atak buda Kafayı yicez sonunda ya.
    yok yok bir şey olmuyor vala .
    ben ölmediğime göre..
    geçecek ama zamanla ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: mecik
    meraba ranil abla panik atağı yenebildiniz mi benim annem de yaygın anksiyete panik atak ve şimdi zyprexa 10 mg kullanıyor.ama durgun misafire çıkmıyor evden az dışarı çıkıyor şimdi pek bişey yaptığı yok hiçbir iş yapmıyor ev işi yapmıyor
    5 seneme yaklaşacağım nerdeyse .
    eski halim tabiki kalmadı .
    ama bu panik atak biraz da huyla alakalı ablam .karakter yapısı yani.aileden geliyor .yetişme tarzı .annem ve babam hala benim için gizli panik ataklar.?
    ataklararım yok denecek az .senede 1 2 kez az gelip gidiyor .
    ilk başlarsa eğer durgun olması gayet doğal .şimdi kabullenme döneminde .kendi kafasını dinliyor .neden niçin çözüyor kafasında .
    bende ilk başlarda öyleydim .
    kimseye laf etmem ve kırmam .ama insanlar çok acımasız .umursamadan kırıyorlar.o yüzden kimselerin yanında durmak istemezdim .annen de öyle olabilir .biraz zaman ver .seninle gezmek isterse götür gezdir. yanında birisinin olmasını isteyebilir ama size söyleyemez .utanır .
    terrar yaz istersen .annenlede konuş derim .onu anladığını bildir annene .
    tekrar geçmiş olsun .

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Orjinal yazı sahibi: mecik
    meraba ranil abla panik atağı yenebildiniz mi benim annem de yaygın anksiyete panik atak ve şimdi zyprexa 10 mg kullanıyor.ama durgun misafire çıkmıyor evden az dışarı çıkıyor şimdi pek bişey yaptığı yok hiçbir iş yapmıyor ev işi yapmıyor
    İlaca yenimi başladı ?
    Yeni başladıysa başlarda durgunluk vs yapabilir. Sürekli uyku hali uyuşukluk durgunluk vs normal yeni ise.

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Mide bulantım geçti biraz. Anneme tam bişey dicekken konusurken kalbimin sol tarafı acıdı şimdide onu taktıtm kafaya sanırım kalp krizi geliyor. Aaa bi sn panik atak buda Kafayı yicez sonunda ya.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    hoşgeldim ablacım .geçmiş olsun ..
    bak ne güzel kendin sormuş ve cevabını yazmışsında .
    dediğin gibi ilaçları tam düzenli almadığından bunlar.
    geri çekilim başlıyor hemen .
    heyacanlandığında veya yok ya hiç bir yoktan işte bazen de geliveriyorlar aniden enseden .
    geçenlerde bana oldu öyle ..midem bağırsaklarım aman hepsi birden ..
    dalga geçmeyi öprendim ya hastalığımla ilgili..h1i abimin kulakları çınlasın .oda dalga geçerdi hastalığı ile ..
    hiç bir olmaz .güçlü ol .gel panik atak .kim güçlü de bakalım .
    yazmak rahatlatır yaz ...derin nefes alıp ver ..3 defa ..
    seni anlıyorum ve bu hastalıkta yanlız değilsin..
    görüşürüz yine ablam ..

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Ve ben geri geldim merhaba ranil ablacım. Merhaba diğer arkadaşlar.

    Başlayalım söze
    Dün aksam yemegini yerken daha doğrusu yiyemezken midem bulandı hiç bişey yiyemedim daha sonra ellerim uyuşmaya titremeye başladı bayılcak gibi oldum koştum annemin yanına ölüyorum diyee. Doktora felan gitmedik. Kraker yedim geçti rahatladım 1-2 saate dısarı felan cıkıp.

    Bugün yine bulanıyoooo neden bulanıyo yaa yiyemiyorum hiç bişey az bişey çorba içtim ancak.. nedir bu mide bulantısı sıcaktanmı strestenmi ? Geçermi geçerr.. İlacı 3 gün almadım diye oldu bunlar.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    iç guveysinden halliceyim ranil..

    seni görmek güzel

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canlarım merhaba ... hihayet bu sınav olayları geçti .işallah her şey iyi olur ..benim oğlum ve diğerleri için . bakıyorum ben yokken sayfam pek gariban kalmış ... aşkolsun . ben iyiyim .. uyku bozukluğu dışında .oda herhalde bu oğlanın sınavlarından ..ama oda geçer . sizler ne yaptınız .mevam ,panik ..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    nerdesiniz sayfa sakinleri.....hasret vurdu beni..

    panik ses ver...annen nasıl oldu..
    ranil aman dikkat..malum hava değişimleri zor..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    panik nerlerdesin .annenin durumu nasıl oldu arkadaşım .
    yan komşum ansızın kalp krizi geçirdi .onunla uğraştık bu hafta .
    bendede kalp krizi atakları tutudu .
    panik atak yani .
    yine nefesim yetmemmeye başladı .
    birde bahar nezlem var .iyice beter oldum yani .ama bugün iyiyim .

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    mevam uğrayamadım canım .
    nasılsın .neler yaptın .
    dünya telaşesi be ranilcim..düştüm içine..uğraşıp duruyorum rayına girsin bişeyler diye..netlik yok halaaaa..

    Leave a comment:


  • iyimser
    replied
    merhaba panik,

    annen için çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.

    annelerimiz bizim için özellikle kız çocukları için çok çok değerli ve kıymetli. sanırım biz de anne olduğumuzdan kaynaklanıyor bu.

    hastalık umarım ilk evrelerdedir, o zaman korkulacak birşey yok, merak etme.

    artık o kadar sık rastlıyoruz ki bu hastalığa, hatta hepimiz her an olabiliriz.

    bence önemli olan tetikte olup sık sık kontrollere gitmek ve konu hakkında bilinçli olmak.

    sevgiler

    Leave a comment:

İşleniyor...
X