Orjinal yazı sahibi: DepresiFF
View Post
sabır geçecek ..
acele etme hemen .
herşeyi olduğuna bırak .
kendi kendine midem bulanıyormu .hah bulanmadı .aman bulandı diyip durma .umursama şu panik illetini.değer verme ..sen değerlisin ..
bu beynimizin bize yaptığı bir oyun ..

Kafayı yicez sonunda ya. 

Leave a comment: