Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • panik
    replied
    meva canım nasılsın?
    bu arada ranil hu hu nerelerdesin?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    yok öyle değil..bruası buluşma yerimiz bizim..anksiyete olmasa da..

    aman kimseler hasta olmasın..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    geçmiş olsun..
    aman dikkat ..

    sakın fesh etmeyin burayı ,özlüyorum sizi...hiç kimse uğramaz oldu..(

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    geldim geldim sayfamızı fes etmeyelim.tatilde beni bir yokladı az kalsın kalb krizi geçiriyorum sandım.ama allahtan biliyodumki panik atak.sakin kalıp geçmesini bekledim.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    pa sakinleri,
    hayırdır bu sayfa fesh mi edildi ?? )

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napıyorsunuz arkadaşlar ya ? kimseler uğrmaz olmuş..
    ben iyiyim..şükür..işlerimi rayına oturtmaya çalışıyorum..yavaş yavaş..
    iyi ama ya.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ben gittim geldim ve ,ilaç gibi geldi bana panik .darısı sana kardeşimm ....
    hepinizin ramazanı mubarek olsun arkadaşlar ..
    seninde canımcım..14 ünü bekliyoruz ..meva sen nasılsın?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    ben gittim geldim ve ,ilaç gibi geldi bana panik .darısı sana kardeşimm ....
    hepinizin ramazanı mubarek olsun arkadaşlar ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    selam kızlar ,ben hala tatile gidemedim ,sıcaktan buharlaşacağımdan korkuyorum.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    millet ben geldim ..
    ne var ne yok .
    siteye bakmadım ..bir dolannayım ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canlarım ben geldim ..
    iki çiztim gidiyorum .
    cumartesi dönüyorum ..
    tkrar yazarım ..
    amannn anama kıyamam ben ya yineee..
    valla ben adam olmama yaaaaaa..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    kızlar anne ,babalar yaşlanınca iyice huysuzlaşıyorlar.biz nolucaz merak ediyorum.kayınpeder ağaçtan düştü ya.72 yaşında senin neişin var ağaçta.tabi kalçasını kırdı.huysuzluğu tavan yaptı.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ah bu anneler..benimki apayrı bir dert..psikolojik destek aldırıcam ona..yoksa durumumuz vahim..ya anneminde kardeşiminde yükü bende.kardeşim ayır bir vaka..iş aramıyor bile kaç ay oldu askerden geleli..sosyalfobi depresyon, ablaya efelenmek ne arasan var..annem desen apayrı bişey oldu çıktı..tutumu saldırgan..alzheimer olcak diye korkuyorum..anneannemin kardeşlerinde de başladı bu hastalık..ödüm kopuyor vallahi..
    .ikiside normal değil..öyle bunaldımki..bir taraftan kendime iş bulup düzen kurmaya çalışıyorum.arada evlilik fikirleri oluyor ama sonuç yok.. iyice streslendim ve cidden fena bunaldım arkadaşlar..yani birileri bunları yazıp verseydi bana yok olmaz böyle şeyler der gülerdim..şu hayat ne zor ve .babam ölünce başladı asıl mücadele..
    böyle işte..mevada hayat..hep sıkıntı hep çile..Allah beterinden saklasın...diyecek başka birşey yok.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canlarım ben iyiyim ..
    tatil güzel geçiyor .ama benim büyük oğlanın canı sıkıldı .o biraz sıkıntı verdi bana .evimi de özledim ya ben ..
    anne babamada kıyamıyorum .
    yaşlandılar biliyorum .babam hele iyice huysuzlaşmış.
    ya herzamanki kadınların muayyen günlerindenmi bilme .ha birde ilaçların saatlaerini unuttum .gece filan attım ilaçları .
    biraz anksiyetem ve sıkıntım oldu .
    sizce etkilermi bu ..
    ama iyiyim yine .
    ben güçlü bir insanım dimi..
    gelince yazarım yinede .
    annem de biraz canımı sıktı .
    büyük oğlan neden çalışmaya girmemiş .böyle boş mu duracakmış .
    neyse teyzemlerden yazıyorum .başımdalar şimdi .
    sonra yazar ve annemin dedikodusunu yaparım size.
    hepinizi öpüyorum ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    çizittir çizittir.. unutma bizi..
    tatil nasıl geçiyor ranilcim ?

    panik, hasta psikolojisi çok başka oluyor..ilgilenmek bakmak zor ve meşakkatli..senelerdir hasta ve yaşlılarla ola ola uzman oldum ben artık...geçmiş olsun..inşallah tezzamanda toparlar annen..
    teşekkürler mevacım ,ben yıllardır zaten triodle mücadele ediyorum.tam ben düzene girdim annem başladı.neyse sen napıyorsun)

    Leave a comment:

İşleniyor...
X