Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    hadi bende çiziktireyim bi ...
    iyi oldu bak..haberleşiyoruz böylece..
    bende forum tatili yapabilirim kendime ama ,merak etmeyin..kısa bir süre olmayabilirim..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    meva geldim ,2 çiziktirip gidiyorum...::::::)

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    anneciğinle olmak iyi gelir ranil..çok selam söyle bizden de..

    panik,haftasonu yağış var ..biraz serinliycez de,ben yine dışarlarda olmam lazım,yağışlarda zor olcak..off hayat mücadelesi off..
    Portala giren çiziktirsen buraya ya ,özlüyorum sizleri..
    bu ara noteebook elimden düşmüyor tamam canım...iyi bari biraz serinleyeceğiz yarın havuza gitmeyelim ozaman..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    anneciğinle olmak iyi gelir ranil..çok selam söyle bizden de..

    panik,haftasonu yağış var ..biraz serinliycez de,ben yine dışarlarda olmam lazım,yağışlarda zor olcak..off hayat mücadelesi off..
    Portala giren çiziktirsen buraya ya ,özlüyorum sizleri..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    iyi tatiller canımcım,anneciğinle bol keyifli günler dilerim.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    kızlar merhaba ..
    iyiyim şükür ben .
    bu aralar bir telaş gidiyorum .artık tatile gitmek istiyorum .
    iki oğlumun annesi değil de bende annemin kuzusu olmak için annemlere gidiyoruz .
    yazamazsam darılmayın emi..
    15 gün kalıp geleceğiz .
    hepinizi öpüyorum .
    mevam özelden yazdım sana canım .

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    çok sıkıldım..niye yoksunuz ?
    mevacım geldim canımcım...çok sıcak bir yerlerede kaçamadık...misafir ağırlamaktanda sıkıldım..

    Leave a comment:


  • Survivalist
    replied
    http://www.psikoloji.gen.tr/showthre...618#post235618

    Lütfen herkes baksın

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    çok sıkıldım..niye yoksunuz ?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: DepresiFF View Post
    Nasılsınız pa dostlarım bayadır giremiyodum iyisinizdir inş. bi arkadaşım var panik atak olmus yeni ) ilacını lipton ice tea yeşil çayla içmiş acaba etkileşim olurmu diye tırsıyodu bugün çok güldüm ya böyle korkuları olan varsa bişey olmaz herşeyle içebilirsiniz sonuçta hepsinin bi maddesi su
    hoşgeldin....

    Leave a comment:


  • DepresiFF
    replied
    Nasılsınız pa dostlarım bayadır giremiyodum iyisinizdir inş. bi arkadaşım var panik atak olmus yeni ) ilacını lipton ice tea yeşil çayla içmiş acaba etkileşim olurmu diye tırsıyodu bugün çok güldüm ya böyle korkuları olan varsa bişey olmaz herşeyle içebilirsiniz sonuçta hepsinin bi maddesi su

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil canım benim ,olur öyle arada stresten ..inş.bir daha uğramaz.annem pazartesi biyopsi olacak.bu ara çok yağmur yağdıbende ozaman depresif takıldım.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: iyimser View Post
    geçmiş olsun ranilcim ufak birşey atlatmışsın sanırım

    şu oy kullanma işi netten olsa artık ne iyi olurdu
    canım merhaba .
    valla iyi olurdu aslında .oradaki stres hiç bir şeye benzemiyor .
    en azından evden rahatlıkla .ama ondada şifre filan olur.
    okullar tatil oluyorya ben işe başlıyorum resmen .oğluşlar bana bırakmaıyorlar pc yi.
    çok sık giremiyeceğim bundan sonra .kavga dövüş girerim artık .
    birde annemlere gidersek .
    iyi olacak ya annemi ve babamı çok özledim .ben aslında gençliğimi ve çocuk olmayı özledim ..
    allah başımızdan eksik etmesin onları .
    hepinize sevgiler .
    panik nerlerdesin anne nasıl canım .?

    Leave a comment:


  • iyimser
    replied
    geçmiş olsun ranilcim ufak birşey atlatmışsın sanırım

    şu oy kullanma işi netten olsa artık ne iyi olurdu

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    selam .
    uzun zamandır atak yaşamıyordum .
    pazar günü sandık başındaydım ..
    oturmaktan ve stresten herhalde .yine geldiler enseden enseden ..
    midem bulanır gibi oldum .
    yanımda genç bir çocuk vardı .oda sıkıldı dizlerini devamlı titretti oda beni sinir etti.
    sıkıldım ama .yoruldum ..ondandır dedim .
    dünde biraz asabiydim .şükür bugün iyiyim .

    Leave a comment:

İşleniyor...
X