Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Allaha çok şükür arkadaşım yinede ..
bak başını sokacak bir evin var ..
böyle düşündüğün zamanlar hep bu soğukta evsiz olanları düşün ..
hep sendeen alttakinleri düşün ..
oohhhh ben soba yakıyorum valla ..sıcacık oluyor ..hemde kendime aitt..
çaydanlığım da üstüğnde ..kestanede pişiriyorum ..tatil günlerinde ekmek de kızartıyorum .
ohhh çatla işte :
allahıma çok şükürr.
ranil koparttın beni can evimden vurdun.sabah öyle sızlanırken hiç bunlar aklıma gelmedi.insan çok çabuk unutuyor çocukluğunu.
Leave a comment:
Guest replied
bugünün tadını çıkarmak..
çok haklısın aslında..bazen geçmişe dönük ahlar çektiğinde unutuyorsun bunu..
biraz teknolojinin verdiği duygusuzluk yaşamlara hakim oldu ...ondan galiba eskilerdeki paylaşımların olmayışı..herşeyimiz sanal..
Aslında bizler çocukluğumuzu gençliğimizi, daha iyi zamanlarda yaşamışız bazı yönlerden..
Ben de yaşadım o anları meva_. Sobada ekmek, kestane falan. Geçmiş geri gelmese de bugünün tadını çıkaralım. Aslında değişen iletişim özürlü olmamız. Aile içi iletişim geçmişe göre çok azaldı.
Leave a comment:
Guest replied
) çok hoşsun ranil..
soba üstünde kestane pişirdiğimiz, ekmek kızarttığımız günleri hatırladım..kahvaltılarımız olurdu uzun uzun...babam ekmekleri sobanın üstüne dizer,sonra yağlardı..onun yapması başka türlüydü..ille onunkileri yerdik..kendisi yiyemezdi bize yetiştirmekten..arada kızardı kendiniz yapın diye...
off ..geri gelmeyecek anlar..geri gelmeyecek insanlar..( bazen yaşamak öyle zor ki.
meva çok şekersin
sen salla tesbini..alemin prensesi..!
269114749_cf6d4371ff.jpg
yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..
selam günlük bu gün hava çok soğuk ,parmak uçlarıma kadar üşüyorum.biri şu kaloriferin derecesini arttırsın.bizim apartmanda needen bu kadar zibidi yaşıyor ya.geçenlerde hava biraz iyiyken yani bu kadar soğuk yokken .apartman sakinlerinden yaşlı amca kazan dairesinden çıkıyor.(yöneteci çalışıyor)napıyorsun amca
---(marifetmiş gibi)kaloriferi kapattım,boşu boşuna yanıyor akşam açacağım.gelde kavga etme!
ya sana mı kaldı.kazanı bozacaksın.ona kim anahtarı verdi.?müstakil bir ev yada daire istiyorummm!çok soğuuk ve soğuk benim sinirlerimi bozuyor.huysuz yapıyor beni ,iş güç yapamıyorum.
Allaha çok şükür arkadaşım yinede ..
bak başını sokacak bir evin var ..
böyle düşündüğün zamanlar hep bu soğukta evsiz olanları düşün ..
hep sendeen alttakinleri düşün ..
oohhhh ben soba yakıyorum valla ..sıcacık oluyor ..hemde kendime aitt..
çaydanlığım da üstüğnde ..kestanede pişiriyorum ..tatil günlerinde ekmek de kızartıyorum .
selam günlük bu gün hava çok soğuk ,parmak uçlarıma kadar üşüyorum.biri şu kaloriferin derecesini arttırsın.bizim apartmanda needen bu kadar zibidi yaşıyor ya.geçenlerde hava biraz iyiyken yani bu kadar soğuk yokken .apartman sakinlerinden yaşlı amca kazan dairesinden çıkıyor.(yöneteci çalışıyor)napıyorsun amca
---(marifetmiş gibi)kaloriferi kapattım,boşu boşuna yanıyor akşam açacağım.gelde kavga etme!
ya sana mı kaldı.kazanı bozacaksın.ona kim anahtarı verdi.?müstakil bir ev yada daire istiyorummm!çok soğuuk ve soğuk benim sinirlerimi bozuyor.huysuz yapıyor beni ,iş güç yapamıyorum.
Leave a comment:
Guest replied
sende çok şekersin panik..
alemin prensesi haa..çok güldüm ..
yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..
meva çok şekersin
sen salla tesbini..alemin prensesi..!
ranil ,kızlar nasıl gidiyor ,son günlerde forumlara sardım ayy çok stresliymiş.günlükümden çıkmamaya karar verdim.burası muhafazalı bir yer.
yok ya sen forumlardan ayrılma..benim çok hoşuma gidiyor yorumların ..))
strese girince söyle bana, bakarız hal çaresine..burda bir elde tesbih ikonu olacaktı şimdi..
Leave a comment:
Guest replied
ranil;
sessiz çığlıklar atıyorum ben..kimse duymuyor zaten..duyurabilme yeteneğim yok sanırım..((
forte mesajını aldım canım ..
amna postaların doluymuş
eskileri sil istersen .mesaj atamıyorum sana ..
al işte her lafın arkasından gülücük koymadan yapamıyorum ben ya ..tuhafım ben tuhaff:
valla şu anda varya nasıl dolu yağıyor bir bilsen ..
akşam da korktum baya bir ..
dolu afat şeklinde yağdıı..
biz yüksekteyiz etkilemiyor sular ama aşagılar sel olmuş diyorlar ..
büyük bile okulu astı bugünn.
evet buda oldu..
panik atak sayfasında hava durumu ..
Leave a comment: