Orjinal yazı sahibi: ranil
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
panik ataklılar günlüğü sakinleri-1
Collapse
X
-
ranil canım üzme beni ben bu günlükten az mı yardım aldım.eğer bu günlüğün yararı olmasaydı ben ilacı bırakabilirdim.ileride yeni panik ataklara çok büyük destek sayfası olacağına eminim.
-
tam yazacaktımki..
arkadaşlar artık bu sayfa vadesini doldurdu ..
bitirelim kapatalım ..
bazı arkadaşlar yazmışlar ..
sağolsunlar ..
sertalin arkadaşımız sağolsun tuz biber de oldu buna ..
bizler konuşmuyoruz panik ataktan ...
siz panik atak hastası olarak .
buyrun siz konuşun yazın ...
bizde sizin engin bilgilerinizden faydalanalım diyorum.
kimse panik atakla ilgili konuşmuyormuş ya ...
biz her gün panik atakla beraberiz .
Leave a comment:
-
haklısın ben kendi adıma cevap vereyim:2 yıl tedaviden sonra ilacı bıraktım.ilacı bıraktığım zorlu süreç< hariç hiç nöbet almadı.inş.da almaz.ama sizin sıkıntılarınız varsa paylaşın.panik atak beni farklı şekillerde yokladığı zamanlarda bu sayfa bana ilacın yanında ıhlamur oldu.Orjinal yazı sahibi: sertralinkimse panik atakla ilgili konuşmuyor. :39:
Leave a comment:
-
Sayfa sakinleri nasılsınız ?
Annem....
Nete pek girmiyorum, sayfaya da bakıp çıkıyorum sadece.
Şimdi biraz boşluk buldum, yazayım dedim.
Ben işe başladım
Bir kafede barmene yardım ediyorum hem de garsonum.
Bir de salı günleri anaokulunda gönüllü öğretmenlik yapıyorum
Öğretmenim, öğretmeniimmm....
Hiç susmuyor sıpalar
Ama çok tatlılar, maşşallah hepsine teker teker
Sizler nasılsınız ?
Kimse girmiyor uzun zamandır...
Leave a comment:
-
Ben yıllardır panik atakla yaşayıp sonunda yenmeyi başaran ama şuan da OKB ile kafayı bozmuş olan biri alarak diyorum ki panik atak hiç birşeyyyyyyy........... Yaşanırken verdiği acıdan korkudan bahsetmiyorum baş etme yollarından bahsediyorum... Panik atak konusunda sıkıntı yaşayanlara seve seve yardımcı olmaya çalışırım...
Leave a comment:
-
ne güzel bu sayfadaki herkes neşeli Allah gülücüklerinizi eksik etmesin...
Leave a comment:
-
Guest repliedDoooo reeeee miiiiiiiii
ses verdik..
))
sevgili ve birbirinizden güzel, sevimli panik ataklılar neden 2011de yeni sayfa açmıyorsunuz??..arada yenilenmek iyi gelir.
Leave a comment:
-
işte etkiliyor dediğim buydu benim ..Orjinal yazı sahibi: panikteşekkürler ranilcim ,sorma ya sende olmasada etkiliyor.birde onlar yüzünden bizde eşimle tartıştık konuşmuyoruz.siz kadınlar hepiniz aynı b... dedi çok ağrıma gitti beni nasıl kıyaslar bu adam elmayla armudu birbirine karıştırıyor.başkasının prolemi niye bize yansıyor sinir oldum ya.elin karısının suçunu bana ne yüklüyon allah allah..
olabilir canım ya ..
her zaman iyi olunmayacakya ..
buda evliliklerin tuzu biberi diyelimm..
işallah uzun sürmez ..
sende uzatma ..
kırıldıysan bile otur konuşmaya çalış ..
sinirliken değil ama ..
Leave a comment:
-
canım merhab .geçmiş olsun .,
insanı etkiliyor komşu deyip geçemiyorum ben .
onlardan daha çok üzülüyorum ..
bu arada öbür paniklerr nerdesiniz ses verinnn..?????
Leave a comment:
-
ranil inş.canım bizim panik ataklar sessiz bu ara...doğru diyorsun meva yuko ses verinnnn!ranil sinirli haller regl öncesi olabilir benim öyle mesala.gerginlik tavan yapmış vaziyette.birde bu gece komşuda kavga oldu .çocuklar çığlık çığlığa polis çağır diyor kadın bana.apartman ayağa kalktı neyse biizmki adamı sakinleştirdi ben kadın ve çocukları içeri aldım.komşuları polisi aramaktan vazgeçirdik .olan çocuklara oluyor.1.5 yaşındakin polis deliyomu deliyomu diyor çılgınca .. kadına dedim bu çocuklara karşı sorumlusunuz onlara bunu yapmaya hakkınız yok.kime ne anlatıyorum kelin ilacı olsa...
Leave a comment:
-
işallah kullanmana gerek kalmaz canım.
sinirli haller ilaç kullanan biri olrak bende sinirliyim bu günlerde ..
nedenini bilmiyorum bazen sinirli oluyorum .ben ne yapıyorum diyorum ..
yuko uğramaz oldu .mevam sen nerlerdesin canım ..?
Leave a comment:
-
selam panikler ilacı bırakmış biri olarak aranızdayım artık.umarım gerekmez ama ataklar başlarsa yeniden kullanmaktan kaçınmam.sinirli hallerimde geçmek üzere...
Leave a comment:
-
Ben de herkesin yeni yılını kutluyorum
Çok özledim sizi..
Nasılsınız biricikleerrrr?
Leave a comment:

Leave a comment: