Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Sertralin
    Sevimsiz biri değilim sadece görüp düşündüklerini çabucak aktarabilen biriyim.
    Merhaba ..
    sevimsiz birisi olmadığınızı tahmin ediyorum ..
    mutlaka iyi bir insansınızdır ..
    benimle ilgili düşüncelerinizede saygı duyarım ..
    herkes birbirini sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda ..
    ben size saygı duyuyorum .ama tanımış olsam mutlaka da seveceğim bir insansınızdır ..

    benim hakkındaki dülşüncelerinizi söylediniz ve bitti..
    ayrıca beni görmedinizde .
    burası sanal bir alem ..
    kimin nasıl birisi olduğunu bilemezsiniz..
    size saygılarımı iletiyorum ..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: Sertralin
    Yok aslında baya bir düşündüm yazmak için, bir kaç kere vazgeçtim, sonra yazıverdim.
    allah allah ..pek yeterli olmamış demek .kapasite meselesi..
    bu kadar sevimsiz biri olmak nasıl bişey Sertralin..nasıl bir duygu ?

    Leave a comment:


  • iris
    replied
    Sevgili ranil bak seni nerelerde buldum.Geçmiş olsun arkadaşım.
    Sen avatarın kadar tatlısın canım...

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil canım benim, biri düşünmeden yazmış! takma ya ...sen burdaki samimi sıcak bir dostsun.bak daha fazla üzülme! ranili savunma kamapanyası düzenlerim.

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    dıştan nasıl gözüküyorum ..
    neyim ben ..?
    Annesin

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    dünya tatlısı gözüküyorsun...sen bizim biricik ablamız ,ranilimizsin..
    sağolasınız canım ..
    ama baksana başkalrına öyle gözükmüyor olabilirim .
    neyse pencere meselesi bu bence ..olabilir ...saygım var herkese ..
    selamlar panik ..
    sen yaz yine emi .ben okur cevap veririm canım ..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    dıştan nasıl gözüküyorum ..
    neyim ben ..?
    dünya tatlısı gözüküyorsun...sen bizim biricik ablamız ,ranilimizsin..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil, sen onlinesın ama ben oğlanı okula götürmek zorunda ...olmasam yazacaklarım vardı artık dönüşte .seni çok seviyor ve öpüyorum canım arkadaşım dert ortağım.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    aaa benim canım! arkadaşıma! nasıl eciş bücüş dersiniz! kıyamam ben ya.o burdaki en sıcak samimi ve ilgili bir dert ortağı.sana onu eciş bücüş algılatacak ne yazdık i.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    hayatı ve herkesi seviyorum..
    Last edited by ranil; 15-12-2010, 06:12 PM.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ...Betül... View Post
    Annemmmm....
    Çok geçmiş olsun...
    Bak hemen yakalanmışsın daha yeni geldi grip havaları.
    Canım annem..
    Acil şifalar diliyorum.
    Grip her ne kadar basit görünse de bence en bitin düşüren hastalıklardan biri..
    Seni seviyorum annem
    canımm kızım benimm.
    sağol annem..
    evet ya gripmi ne oldu anlamadılm valla ..
    boğazımdan yutkunamıyorum ..
    iğne dedi ı-ıh dedim ..
    ilaçla idare ediyorum işte .
    sağol canım benimm.
    hepinizi öpüyorumm..
    aman öpmeyeyim ya ..
    sizede bulaşmasınn
    -----mevam canım sen nasılsın ..

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Annemmmm....
    Çok geçmiş olsun...
    Bak hemen yakalanmışsın daha yeni geldi grip havaları.
    Canım annem..
    Acil şifalar diliyorum.
    Grip her ne kadar basit görünse de bence en bitin düşüren hastalıklardan biri..
    Seni seviyorum annem

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    millet çok hastayım çokk..
    boğazlarım şişti..
    akşam hiç uyumadım desem yeridir..
    dr. gittim ..ilaçlarımı aldım ..
    şimdi biraz yatacağım..
    ateşim var.yutkunamıyorum ..
    yazamazsam kusura bakmayın emii.
    ben kaçar...

    Leave a comment:


  • umbrella
    replied
    panik atak krizi yaşayan birisini gördüm Arkadaşlarla cafede laflarken kızın birisi ellerini yüzüne kapadı başını öne eğdi Biz ağlıyor mu noldu buna diye afalladık baktık sonra kız hıçkırıklara boğuldu ve " lütfen bana ölmeyeceğimi söyleyin" falan demeye başladı Biz sakinleştirmeye çalıştık; hastaneye gidelim mi falan dedik Sonra bi 15 dak. sonra kız kafasını kaldırdı ve hiçbirşey olmamış gibi konuşmaya devam etti Arada sırada oluyor böyle falan dedi.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    bu arada bütün engelli arkadaşların gününü kutlarım ..
    bizlerde engelli olmaya adayız ..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X