Orjinal yazı sahibi: Sertralin
sevimsiz birisi olmadığınızı tahmin ediyorum ..
mutlaka iyi bir insansınızdır ..
benimle ilgili düşüncelerinizede saygı duyarım ..
herkes birbirini sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda ..
ben size saygı duyuyorum .ama tanımış olsam mutlaka da seveceğim bir insansınızdır ..
benim hakkındaki dülşüncelerinizi söylediniz ve bitti..
ayrıca beni görmedinizde .
burası sanal bir alem ..
kimin nasıl birisi olduğunu bilemezsiniz..
size saygılarımı iletiyorum ..

Leave a comment: