Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • maviyesil
    replied
    İzmir nasıl ranil ? Burada kar yağışı var şu anda.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    Alalh iyiliğini versin ranil..

    ee ,nasılsınız bakalım...keyifler nasıl...
    ben tıngır mıngır gidiyorum sonum hayırola ...
    bziler de tıngır mıngır ama ..
    senin sesini duymuyorum arkadaşım ..
    oo benimkileri apartman duyuyor valla ..
    ne yapayım kızınca kendi kendime bir güzel budı bıdı edip duruyorumm.
    oh içim açılıyor

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    abla sen benim konuyu takip ediyor musun?
    yok canım ilk yazdıklarına baktım sonra devam etmedim bi bakarım şimdi..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ya okunmuş kzıım burasıı
    ranil alem kadınsın vesselam:happy:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ya okunmuş kzıım burasıı
    Alalh iyiliğini versin ranil..

    ee ,nasılsınız bakalım...keyifler nasıl...
    ben tıngır mıngır gidiyorum sonum hayırola ...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil ,kızlar nasıl gidiyor ,son günlerde forumlara sardım ayy çok stresliymiş.günlükümden çıkmamaya karar verdim.burası muhafazalı bir yer.
    ya okunmuş kzıım burasıı

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil ,kızlar nasıl gidiyor ,son günlerde forumlara sardım ayy çok stresliymiş.günlükümden çıkmamaya karar verdim.burası muhafazalı bir yer.
    abla sen benim konuyu takip ediyor musun?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil ,kızlar nasıl gidiyor ,son günlerde forumlara sardım ayy çok stresliymiş.günlükümden çıkmamaya karar verdim.burası muhafazalı bir yer.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    bekliyoruz

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    ben konu başlığı açtım abla. o dvd deki önemli noktaları elim erdikçe o sayfaya paylaşacam.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    aldım abla. farkındalık dvd si var onu kesinlikle dinlemeni tavsiye ederim. sana faydası baya bi olur. 4 5 defa dinledim. kaliteli bişi
    senin her dediğin başım gözüm üstüme ..
    alabilirsem alacağımm .
    oh be kardeşimm .
    iyiki geldin..

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    dvd 'yi aldımmı ..
    hiç aklıma gelmedi doğrusu ..
    nerden aklına geldi bu..
    özelden yazcağım ..
    aldım abla. farkındalık dvd si var onu kesinlikle dinlemeni tavsiye ederim. sana faydası baya bi olur. 4 5 defa dinledim. kaliteli bişi

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    esintili mesaj atamıyorum sanaa...
    bir temizlik yap istersenn.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    abla şu an ofelya tomsen 1 günde panik atak tedavi dvd si dinliyorum. çok ilginç açıklamaları var. ona tedavi olmayı düşündün mü hiç.
    dvd 'yi aldımmı ..
    hiç aklıma gelmedi doğrusu ..
    nerden aklına geldi bu..
    özelden yazcağım ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil bende seni seviyorum:laughing:
    bende bende ...seviyorum hayatı ..
    bak kardeşim esintide geldii.
    sırtım yere gelmez..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X