Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil aynen ,paniklerin genel sorunu ,ev dağınıklığına tahammülsüzlük...
    betül hoşgeldin canım nerelerdesin ,neler yapıyorsun?
    meva son durum nedir?
    yaklaşık 4 gündür kayınvalidemler bizde kadının kolu kırıldı.özgür yaşamaya nasılda alışmışız onlarla beraber kalmak zor geldi.
    geçmiş olsun canım ..
    evet ya ev ev üstüne olmuyor ..
    Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    kızlar merhaba ..
    yepyeni badana olmuş bir evle karşınızdayım ..
    bahar temizliği,boya derken giremedim ..
    ama çoğu bitti artık..
    azı kaldı ..yoruldum ..
    ama güzel oldu ..
    ev dağınık olduğu zamanlar beni sinir basıyor .
    halim yoksa eğer iş yapmaya bu sefer dahada kötü oluyorum ..
    ---------
    mevam canım sen içimizi karartmazsın yaz sen .istersen pm at bana ..bende kıyamam san a..
    --------
    kaçak kız betül ...bir merhaba deyip kaçma bakayım ..nerlerdesin...?
    bu arada panik canım seni unutmadım .sen nasılsın ..
    ranil aynen ,paniklerin genel sorunu ,ev dağınıklığına tahammülsüzlük...
    betül hoşgeldin canım nerelerdesin ,neler yapıyorsun?
    meva son durum nedir?
    yaklaşık 4 gündür kayınvalidemler bizde kadının kolu kırıldı.özgür yaşamaya nasılda alışmışız onlarla beraber kalmak zor geldi.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    kızlar merhaba ..
    yepyeni badana olmuş bir evle karşınızdayım ..
    bahar temizliği,boya derken giremedim ..
    ama çoğu bitti artık..
    azı kaldı ..yoruldum ..
    ama güzel oldu ..
    ev dağınık olduğu zamanlar beni sinir basıyor .
    halim yoksa eğer iş yapmaya bu sefer dahada kötü oluyorum ..
    ---------
    mevam canım sen içimizi karartmazsın yaz sen .istersen pm at bana ..bende kıyamam san a..
    --------
    kaçak kız betül ...bir merhaba deyip kaçma bakayım ..nerlerdesin...?
    bu arada panik canım seni unutmadım .sen nasılsın ..

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Merhabalaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    tünaydın..
    iyi olmaya gayret ediyorum canım şahsen, ama limitim iyice tükenmiş durumda..yani ne zaman mutlu olucam bilmiyorum..neyse ayrıntılara girmeden hal böyle arkadaşlar..yoluna giren bişey yok hayatımda..lütfen benim için çok dua edin..en azından şu iş hayatına yeniden dönebileyim mesleğime off..off.
    üzgünüm yorgunum, yaşlanıyorum böyle böyle ..ayrı bir ızdırap oldu bu da..
    içimden gelerek gülmeyi,gülümsemeyi unuttummm..

    neyse ya , içinizi karartmıyayım..
    özledim sizleri yahu..pek girmiyor kimse galiba artık ...yazılmıyor hiç.
    meva canım dualarım seninle..kıyamam ben sana.umarım hayatında herşey yoluna girer..dönem dönem oluyor herşey üst üste geliyor.ama aşılmayacak hiç bişey yoktur.ben buralardayım kayda değer bişey olmayınca yazmıyorum pek..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    selam
    arkadaşlar nerdesiniz , güzel panik panikler..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    iyi geceler...nasılsın panikler?:65::tinysmile_tongue_t:
    tünaydın..
    iyi olmaya gayret ediyorum canım şahsen, ama limitim iyice tükenmiş durumda..yani ne zaman mutlu olucam bilmiyorum..neyse ayrıntılara girmeden hal böyle arkadaşlar..yoluna giren bişey yok hayatımda..lütfen benim için çok dua edin..en azından şu iş hayatına yeniden dönebileyim mesleğime off..off.
    üzgünüm yorgunum, yaşlanıyorum böyle böyle ..ayrı bir ızdırap oldu bu da..
    içimden gelerek gülmeyi,gülümsemeyi unuttummm..

    neyse ya , içinizi karartmıyayım..
    özledim sizleri yahu..pek girmiyor kimse galiba artık ...yazılmıyor hiç.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    iyi geceler...nasılsın panikler?:65::tinysmile_tongue_t:

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    aman dur ya .
    seni bulmuşken canım biraz iltifat yapayım ..
    yok yok gerçek bunlar .
    ranil ben bu gazla baya giderim dermişim...
    :tinysmile_fatgrin_t

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    canım ya ne güzel anlatmışsın ,şu iltifatlar balımı döndürdü ...bendende sana güzel gören ,güzel düşünür canımcım..
    aman dur ya .
    seni bulmuşken canım biraz iltifat yapayım ..
    yok yok gerçek bunlar .

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    sana benziyor öylemi ..
    çocuğa bakarak annesini tarif edeyim ..
    çok kull ,havalı,azimli,yıldızı parlak ,yani bir ortama girince göze çarpan ,şirin,sevimli .
    daha ne diyeyeim be yaa.
    süper..
    canım ya ne güzel anlatmışsın ,şu iltifatlar balımı döndürdü ...bendende sana güzel gören ,güzel düşünür canımcım..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    yok canım o dans arkadaşı kara kız..benim kız kocaman oldu teyzesi..vedat ı daha çok bana benzetiyolar.
    sana benziyor öylemi ..
    çocuğa bakarak annesini tarif edeyim ..
    çok kull ,havalı,azimli,yıldızı parlak ,yani bir ortama girince göze çarpan ,şirin,sevimli .
    daha ne diyeyeim be yaa.
    süper..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    yok canım o dans arkadaşı kara kız..benim kız kocaman oldu teyzesi..vedat ı daha çok bana benzetiyolar.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    vay sevsinler senin oğluşunu ..
    çok tatlıymış .
    kime benziyor ..?
    birde yanındaki senin kızmı?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    oğluşumun 23 nisan resimleri..
    Ekli Dosyalar
    Last edited by panik; 27-04-2011, 09:26 PM.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X