Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • esintili24
    replied
    abla şu an ofelya tomsen 1 günde panik atak tedavi dvd si dinliyorum. çok ilginç açıklamaları var. ona tedavi olmayı düşündün mü hiç.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    eskiler ..
    aynı panikk...
    çıldırma hissi ..
    umutsuzluk ..
    ölüm korkusu .
    sürekli tansiyonmu ölçmek ..
    değersizlik hissi..
    kendine güvensizlik..
    -------
    şimdi ..
    çıldırmayacağımı anlasamda acabalar ..
    ölümden korkuyorum ama ,nasıl hesap verceğim diye
    umudum var herşeye .
    tansiyonumu ölçmüyorum artıkkkk(bu benim için büyük olay )
    yanımda sarımsakve limon suyu sıkılmış prt şişe taşımıyorum.
    kendime güveniyorum ..
    veee hayatı seviyorummmm...
    ranil bende seni seviyorum:laughing:

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    abla ben her zaman girerim. sadece fazla paylaşımlarda bulunmuyorum. sayfana bakıyorum arada. sen selam yaz bana ben hemen cevabını yazarım. cevapsız bırakmam seni.
    bak sen ..
    giriyorsun ve yazmıyorsun öylemi ..
    yandın sen ablacım .
    bundan sonra hergün sana selam göndereceğimm..
    ara sıra özelden yazarım o zaman ..
    bazen sana soracağım şeyler oluyor ..tamamm.

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ablasının bi tanesi ..
    çok özledimm sizleri çokkk .
    sen olsaydın buralarda ..
    ne olur gir şu internete biraz ya ..
    yazılarını da çok özledim ..
    alemözgürün de şiir gibi yazılarını ..
    selamlar ablamm..
    abla ben her zaman girerim. sadece fazla paylaşımlarda bulunmuyorum. sayfana bakıyorum arada. sen selam yaz bana ben hemen cevabını yazarım. cevapsız bırakmam seni.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    eskiler ..
    aynı panikk...
    çıldırma hissi ..
    umutsuzluk ..
    ölüm korkusu .
    sürekli tansiyonmu ölçmek ..
    değersizlik hissi..
    kendine güvensizlik..
    -------
    şimdi ..
    çıldırmayacağımı anlasamda acabalar ..
    ölümden korkuyorum ama ,nasıl hesap verceğim diye
    umudum var herşeye .
    tansiyonumu ölçmüyorum artıkkkk(bu benim için büyük olay )
    yanımda sarımsakve limon suyu sıkılmış prt şişe taşımıyorum.
    kendime güveniyorum ..
    veee hayatı seviyorummmm...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    slm ranil abla sanılsın görüşmeyeli
    ablasının bi tanesi ..
    çok özledimm sizleri çokkk .
    sen olsaydın buralarda ..
    ne olur gir şu internete biraz ya ..
    yazılarını da çok özledim ..
    alemözgürün de şiir gibi yazılarını ..
    selamlar ablamm..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    eskiyi hatırlamasak ..ağlama nöbetleri ,kalbin hızla çarpması nedensiz korku ..kalabalıkta hafakan basması ,delireceğim ,kontrolümü kaybedeceğim korkusu oof of kabus günler..

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    slm ranil abla sanılsın görüşmeyeli

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    mevam sana nasıl kırılırım ben ..
    seni yanlış anlamam..sen benim arkadaşımsın ..
    bilmem gelgitler yaşıyorum galiba bu aralar..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    işlerimin yoğunluğu daha doğrusu hayatın yoğunluğu dolayısıyla..fazla zaman ayıramıyorum..mesajların hepsini tek tek okuyamasamda...neden böyle bir üzüntü yaşadın anlamadım ranilcim..
    sen yaz..her zaman yaz..hep yaz..içinden nasıl gelirse..
    bu tarz paylaşımlar çok faydalı..
    ben bugün geldiğim noktayı,sağlığımın iyi olmasını yani..bipolar sayfalrında yaptığımız yazışmalara borçluyum büyük ölçüde..o dönemki arkadaşların hepsini hayırla anıyorum..burda olsalarda olmasalarda hepsinin gönlümde ayrı bir yeri var.

    Bu sayfada bu tarz bir yer.pa olanlara faydası büyük şüphesiz ..damdan düşen gelsin misali..
    sen devam et,gerisi boş.kim ne derse desin..

    not:sayfalar fazlalaştığı için yeni sayfa açabilrsiniz demiştim ben..umarım yanlış bir anlama olmamıştır.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gulsah_kayhan View Post
    Ben yıllardır panik atakla yaşayıp sonunda yenmeyi başaran ama şuan da OKB ile kafayı bozmuş olan biri alarak diyorum ki panik atak hiç birşeyyyyyyy........... Yaşanırken verdiği acıdan korkudan bahsetmiyorum baş etme yollarından bahsediyorum... Panik atak konusunda sıkıntı yaşayanlara seve seve yardımcı olmaya çalışırım...
    hoşgeldiniz ..
    işallah yeni ARKADAŞIMIZ olursunuz ..
    sizde eskilerden bahsederseniz ..nasıldınız ve nasıl yendiniz panik atağı ..?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    evet eskiden nasılsınız ve şimdi nasılsınız ARKADAŞLARIM ..
    Cevap yazarmısınız ..?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    bugün baktımda ..
    03.12.2008..
    bu tarihte başlamış benim hikayemm.
    2 seneyi devirmişiz yani..
    acısıyla tatlısıyla ..
    2 koca sene ..
    evet burası bu sayfa benim arkadaşlarımın sayfası ..
    benşim için günlük tutmak gibi birşey oldu ..
    hislerimi,ölüm korkumu ,ergen oğlumun sorunlarını ,çıldırma hislerimi.uçk fobimi.seyahatlerimi.ve birçok şey ..
    artık 41 yaşındayım da ..
    benimle beraber yaşlandı bu günlükte ..
    gelenler gitti.eskiler ahh eskiler ..
    çok özledim onlarıı .
    buradan selam olsun ..
    isim yazmıyorum çünkü unuturum darılırlar diye kıyamıyorum onlara ..
    bende özellikle gülben,h1i değerleri eskilerde çok ayrı bir yerde ..ilksenim var birde ..
    yeni arkadaşlarım zaten bilirler kendilerini..çünkü onlar benim arkadaşalrım ..
    hepinizi çok ama çok seviyorumm.canlarım ..
    ay yine eciş bücüş yazmaya başladımm.
    canlarımmm....

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    betüle katılıyorum .dış etkenler seni bu kadar etkilemesin.ben bizim günlükümüzü kıskanıyorlar

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Annemm..
    İstemeyen bakmaz sadece.
    Panik ataklılar günlüğü demek, her gün panik atakla ilgili bir şeyler yazılacak anlamına gelmiyor ki.
    Panik ataklı kişilerin günlüğü demek.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X