Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • panik
    replied
    selam günlük bu ara benden başka sana yazan yok.bu gün çok sinirli ve mutsuz hissediyorum.bunun farkındayım.ilacı bıraktığımdan dolayımı.bir güçsüzlük ve enerji eksiği var sanki.uykumu alamıyorum.sabah 9 da kalktım halbuki.herşey üstüme üstüme geliyor.biliyorum kafaya takılacak şeyler değil.ama sorumluluk duygusu beni kasıyor.kızın sınavı ,oğlanın dersleri ...........ev işleri yarın kayınvalideye gidecek olmam.her hafta her hafta buna birisi dur desin.gitmesen kapris diz boyu...

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    Selam arkadaşlar..
    geçiyordum uğradım.. bu aralar forumu uzaktan takipteyim..bir süre böyle.mola verdim..iyiyim merak etmeyin.
    herbişeyi unuttum(yada öyle sanıyorum) önüme bakıyorum.Allah güzellikler göstersin bundan sonra.
    meva canım sen iyi olda ,herşeyi unut ama bizi unutma

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Selam arkadaşlar..
    geçiyordum uğradım.. bu aralar forumu uzaktan takipteyim..bir süre böyle.mola verdim..iyiyim merak etmeyin.
    herbişeyi unuttum(yada öyle sanıyorum) önüme bakıyorum.Allah güzellikler göstersin bundan sonra.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil inş.sandığın kadar güçlüyümdür.zaten her gün sokaktayım.oğlanı okula götürüyorum.bu günde güne gittim .hiç bana göre değil ya kadınların paylaştığı tek şey kocaları .daral geldi bana hee bide temizlik.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    selam ,okul başladı .koşuşturma başladı.okula götür,getir .ödev yaptır.
    bu ara bende hareketlerimde bir durgunluk ve yavaşlama söz konusu .arada da sürekli sallanıyoruz hissi yada kafamın içi .kalbim de çarpıntı var.aldırış etmiyorum.
    etme hiç hayatım ..
    ialaçları bıraktığın için beynin sana oyun oynuyor ..
    umursama ..
    başka şeylerle oyala kendini .dışarı çık ,gez dolaş ..
    ilaç kullandığım halde bile bazen bendede çarpıntım oluyor ..
    sen güçlü bir kişisin ..
    ilaçsdız yapabilirsin ..
    başlamaman dileklerimle ..
    selamlar ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    selam ,okul başladı .koşuşturma başladı.okula götür,getir .ödev yaptır.
    bu ara bende hareketlerimde bir durgunluk ve yavaşlama söz konusu .arada da sürekli sallanıyoruz hissi yada kafamın içi .kalbim de çarpıntı var.aldırış etmiyorum.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    oooo 5 gün olmuşş millet yazmayalı..
    herkez okula ve işe gnderdim..şimdi ben çıktım tatile ..
    nasılsınız arkadaşlar ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    aynen bizde dışarıya attık kendimizi valla .
    iyi geldi..
    güneş sizide etkiliyormu .?
    daha hayat dolu oluyor insan .
    kışın deprasyona daha çok giriyor insan .
    baharın da açılıyor valla .

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    mert kardeşim geçmiş olsun.deliryum hakkında bişey bilmiyorum.cipralex kullanan arkadaşlarım vra.yıllardır kullanıyorlar.sanırım kolay bırakılmıyor.geçmiş olsun.
    ranil çocuklar evde durdurmuyor ki ,sinemaydı ,hayvanat bahçesiydi.ama kuzular hak ediyor.karneler süper.
    ayy şekerim şöyle sünepeleşmek ,istiyorum ama çocuklar fırsat vermiyor.

    Leave a comment:


  • Mert7
    replied
    tmm gaziden randevu almaya çalışıyorum tşkkür ederim...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    panik ataklılar merhaba ..
    havalar güzelleşti ..dışarıya attık kendimizi .
    sşizler nasılsınız ..

    mevam iyileştin dimi..?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Mert7 View Post
    ya cevap vericek biri varsa şunu dicem cipralex kullandım bırakalı 2 ay oldu ancak serotonin sendromu hala geçmiyo ne yapmalıyım tir tir titriyorum kafam basınç yapıyo kasılıyorum halen geçmedi bu sendrom geçer mi ? geçerse yöntemi nedir ne yapmak gerekiyo. Deliryum geçiren bir varsa onlardan yardım da istiyorum teşekkür ederim. Lütfen yardım edecek biri varsa bana ulaşsın seroxat@hotmail.fr
    merhaba hpş geldiniz..
    kusura bakmayın yardımcı olamadığımız için ..
    ama bence bir dr. görünün ..
    ehil insanlarla görüşmeniz daha uygun olur .

    Leave a comment:


  • Mert7
    replied
    ya cevap vericek biri varsa şunu dicem cipralex kullandım bırakalı 2 ay oldu ancak serotonin sendromu hala geçmiyo ne yapmalıyım tir tir titriyorum kafam basınç yapıyo kasılıyorum halen geçmedi bu sendrom geçer mi ? geçerse yöntemi nedir ne yapmak gerekiyo. Deliryum geçiren bir varsa onlardan yardım da istiyorum teşekkür ederim. Lütfen yardım edecek biri varsa bana ulaşsın seroxat@hotmail.fr

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    ranilgiller iyi oldu .Allahıma çok şükür ..
    mevam sanada geçmiş olsun ..sırayla .dökülüyor ortalık valla

    Leave a comment:


  • maviyesil
    replied
    Büyük geçmiş olsun meva_

    Leave a comment:

İşleniyor...
X