Duyuru
Collapse
No announcement yet.
panik ataklılar günlüğü sakinleri-1
Collapse
X
-
Guest repliedbende grip oluyorum..ve öksüüryorum çok kötü..
-
mevam sana özelden yazdım ..ama gelmemiş demekki..
sonra yazarım yine .
biz iyyiz şükür ..
ama ş,imdide eşim ateşlendi...
panik sanada geçmiş olsun canım ..
my griplenmiş ne ya ..
yeşillenmiş der gibi sanki ..
allah emi..=)
ranilgiller ha ..
hiç gülesim yoktuu.
Leave a comment:
-
Guest replied
ferahlandık my...
sen de olmasan...ne olacak halimiz..
şimdi bu resimdeki gibi biryerde olmak vardı..dinlendirici bir su sesi, yeşillik..bütün kaygılardan acabalardan uzak...offffffffffffffffff offfffffffffffffffffff
Leave a comment:
-
Guest repliedee , burda olduğunuz göreyim o zaman..
)))
ranilgiller nerde dermişim...gül gül öldüm bak şimdi...
Leave a comment:
-
Burdayız ? ranil de çok hasta griplenmiş. Allah'dan şifa dilerim kendisine.
Leave a comment:
-
Guest repliednerelerdesiniz ???????
Leave a comment:
-
Guest repliedgeçmiş olsun panik..
site yine geri gitmiş..silinmiş mesajlar..
ranil sana özelden yamıştım..gelmedi galiba..zaten olaylarında seyri değişti..allahım hayat ne garip yahu.
Leave a comment:
-
bizler diyoruzki ah bir kar yağsada kartopu oynasak ..Orjinal yazı sahibi: panik View Postranil koparttın beni can evimden vurdun.sabah öyle sızlanırken hiç bunlar aklıma gelmedi.insan çok çabuk unutuyor çocukluğunu.
ama kar yağmasın dityenlerin sayısıda çoktur ..
ısınıyoruz şükür.yiyecek ekmeğimiz var ..
ama bırak sobayı .evi olmayanlar ne yapsın ..
ben hep üzüldüğümde veya bazen nefsim kabardığında ..
parasızlık çektiğim günleri düşünürüm.eşimin işsiz olduğu günler aklıma getiririm ..
evin içi sıcak olsun .insanın iç sıcak olsun ..
nice evler vardır sıcak ama kalpleri soğuk olan insanlarla doludur ..
öyle olmayalım işallah..
Leave a comment:
-
evet bizim çocukluğumuz gerçekten daha iyiydi..Orjinal yazı sahibi: meva_ View Postbugünün tadını çıkarmak..
çok haklısın aslında..bazen geçmişe dönük ahlar çektiğinde unutuyorsun bunu..
biraz teknolojinin verdiği duygusuzluk yaşamlara hakim oldu ...ondan galiba eskilerdeki paylaşımların olmayışı..herşeyimiz sanal..
Aslında bizler çocukluğumuzu gençliğimizi, daha iyi zamanlarda yaşamışız bazı yönlerden..
şimdi televizyon,pc ,cep telofonları.herşey teknolojik oldu.
pc oyunları aldı..
7 kiremit,saklambaçve evcilik oyunlarını..
ateş yakar içinde patetes pişirirdik,ekmek kızartırdık..sokaklardaki çiceklerden sözde evimize koyardıkk.
eskiler özlem bitmeyecek ..
ama eskilerle kalırsak bu günleri yaşayamayız ..
mevam Allah rahmet eylesin tekrar babanı..
sen gel bana ..baban kadar olmasad aben sana ekmek kızartırım canım ..
Leave a comment:
-
asla unutmayız hayatım senii.Orjinal yazı sahibi: yuko View Postselm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni
nasılsınız .ben iyimm çok şükür.betül ranil panik.canlarım.kendinize iyi bakın.allah aemanet olun.grş.
ama sen bizi unutuyorsun ..
iyi ol da yazma ,girme siteye ya sorun değil..
Leave a comment:
-
[QUOTE=yuko;166790]selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni
yuko hoşgeldin canım unuturmuyuz hiç.nerelerdesin?nereye hemen..dur bi soluklan..
Leave a comment:

Leave a comment: