Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    bende grip oluyorum..ve öksüüryorum çok kötü..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    mevam sana özelden yazdım ..ama gelmemiş demekki..
    sonra yazarım yine .
    biz iyyiz şükür ..
    ama ş,imdide eşim ateşlendi...
    panik sanada geçmiş olsun canım ..
    my griplenmiş ne ya ..
    yeşillenmiş der gibi sanki ..
    allah emi..=)
    ranilgiller ha ..
    hiç gülesim yoktuu.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ferahlandık my...
    sen de olmasan...ne olacak halimiz..
    şimdi bu resimdeki gibi biryerde olmak vardı..dinlendirici bir su sesi, yeşillik..bütün kaygılardan acabalardan uzak...offffffffffffffffff offfffffffffffffffffff

    Leave a comment:


  • maviyesil
    replied
    ranil kızar ama

    ranilgiller ailece siteye bakmıyor
    Last edited by maviyesil; 01-02-2011, 07:19 PM.

    Leave a comment:


  • maviyesil
    replied
    Biraz ferahlık bulalım

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ee , burda olduğunuz göreyim o zaman..)))
    ranilgiller nerde dermişim...gül gül öldüm bak şimdi...

    Leave a comment:


  • maviyesil
    replied
    Burdayız ? ranil de çok hasta griplenmiş. Allah'dan şifa dilerim kendisine.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    nerelerdesiniz ???????

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    geçmiş olsun panik..

    site yine geri gitmiş..silinmiş mesajlar..
    ranil sana özelden yamıştım..gelmedi galiba..zaten olaylarında seyri değişti..allahım hayat ne garip yahu.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    çok hastayım ben ..gözümde ağrıyor:RpS_sad:

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    RANİL ,SICACIK DOSTUM BENİM.YÜREĞİMİ ISITTIN

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil koparttın beni can evimden vurdun.sabah öyle sızlanırken hiç bunlar aklıma gelmedi.insan çok çabuk unutuyor çocukluğunu.
    bizler diyoruzki ah bir kar yağsada kartopu oynasak ..
    ama kar yağmasın dityenlerin sayısıda çoktur ..
    ısınıyoruz şükür.yiyecek ekmeğimiz var ..
    ama bırak sobayı .evi olmayanlar ne yapsın ..

    ben hep üzüldüğümde veya bazen nefsim kabardığında ..
    parasızlık çektiğim günleri düşünürüm.eşimin işsiz olduğu günler aklıma getiririm ..
    evin içi sıcak olsun .insanın iç sıcak olsun ..
    nice evler vardır sıcak ama kalpleri soğuk olan insanlarla doludur ..
    öyle olmayalım işallah..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    bugünün tadını çıkarmak..
    çok haklısın aslında..bazen geçmişe dönük ahlar çektiğinde unutuyorsun bunu..
    biraz teknolojinin verdiği duygusuzluk yaşamlara hakim oldu ...ondan galiba eskilerdeki paylaşımların olmayışı..herşeyimiz sanal..
    Aslında bizler çocukluğumuzu gençliğimizi, daha iyi zamanlarda yaşamışız bazı yönlerden..
    evet bizim çocukluğumuz gerçekten daha iyiydi..
    şimdi televizyon,pc ,cep telofonları.herşey teknolojik oldu.
    pc oyunları aldı..
    7 kiremit,saklambaçve evcilik oyunlarını..
    ateş yakar içinde patetes pişirirdik,ekmek kızartırdık..sokaklardaki çiceklerden sözde evimize koyardıkk.
    eskiler özlem bitmeyecek ..
    ama eskilerle kalırsak bu günleri yaşayamayız ..
    mevam Allah rahmet eylesin tekrar babanı..
    sen gel bana ..baban kadar olmasad aben sana ekmek kızartırım canım ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: yuko View Post
    selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni
    nasılsınız .ben iyimm çok şükür.betül ranil panik.canlarım.kendinize iyi bakın.allah aemanet olun.grş.
    asla unutmayız hayatım senii.
    ama sen bizi unutuyorsun ..
    iyi ol da yazma ,girme siteye ya sorun değil..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    [QUOTE=yuko;166790]selm ark.çoktandır yoktum biliyorum.belkide unuttunuz beni

    yuko hoşgeldin canım unuturmuyuz hiç.nerelerdesin?nereye hemen..dur bi soluklan..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X