Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    bu gün prova yaptı ,çocuklar ,heyacandan elleri ayakları dolandı bakalım gerçekte napacaklar.
    evet hadi bakalım hayırlısı ..
    yarın kutlanacak bizimde ..
    işallah hava iyi olurda ...

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    bu gün prova yaptı ,çocuklar ,heyacandan elleri ayakları dolandı bakalım gerçekte napacaklar.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    bu iyi günlerim desene:RpS_rolleyes:
    ranilcim bilmiyorum ki arada bir sabah 04.e kadar oturuyorum.biliyorsun antidepresanı bıraktım.
    bazen gün içinde çok yorulunca sabah 73.30 kadar deliksiz uyuyorum.
    sen nasılsın canımcım ,neler yapıyorsun.bu ara bizim ufaklığın 23 nisan dansları var...
    aynı dert bizdede var canuım ..
    geçen hafta kemeraltına gittik .kıyafet seçtik ..biz kendimiz akdık ..
    geçen sene kiralıktı ..bir fotağraf bile çekemedim garibanıma ..
    ateş böceği olacaklar ..
    yarında okulda ponpon yapacağız kızlarla beraber ..

    aman ya güzel şeyler bunlar ..
    bugün yağmurlu izmir .
    işallah 23 nisanda yağmur olmazda ..içlerine siner çocukların ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    daha dur sen çocukalr büyüuyünce hiç oturamıyorsun pc başına ..
    akşamları neden bu uykusuzluk panik ..?
    alışkanlık haline getirmeyensen aman ha ..
    insanın düzeni bozuluyor valla ..
    bu iyi günlerim desene:RpS_rolleyes:
    ranilcim bilmiyorum ki arada bir sabah 04.e kadar oturuyorum.biliyorsun antidepresanı bıraktım.
    bazen gün içinde çok yorulunca sabah 73.30 kadar deliksiz uyuyorum.
    sen nasılsın canımcım ,neler yapıyorsun.bu ara bizim ufaklığın 23 nisan dansları var...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    canım belli olmuyor eğer çok yorgun düşmemişsem 11.30 dan sonra yani çocuklar yatınca giriyorum.bazende uyuyup uyanıp uykum kaçınca gece 2 -3 ...
    Ben sana kıyamam ya ..demek sanal gün istiyorsun :6:
    şimdi girdim kız anne ödevim var kalk diyor:110:
    daha dur sen çocukalr büyüuyünce hiç oturamıyorsun pc başına ..
    akşamları neden bu uykusuzluk panik ..?
    alışkanlık haline getirmeyensen aman ha ..
    insanın düzeni bozuluyor valla ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: forte-donna
    canım çok saol yakın olsakta kısırlı falan gün yapsak 50 liraya
    kısırlı gün güzel olurdu valla ya ..
    ben size mercimekli köfte de yaparım ..
    ben genelde sabah yani öğlen 11 ile 12 saatleri arası giriyorum ..
    size hangi satler uygun ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: forte-donna
    bende geliyim ne olurrr
    forte sensiz günün tadı olurmu:6:

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ne zaman geliyorsunuz kızlar ya ..
    Sohbet etmeyi özledim valla ..
    özelden bir saat verelim buluşalım ya ..
    Sanal gün yapalım barii
    canım belli olmuyor eğer çok yorgun düşmemişsem 11.30 dan sonra yani çocuklar yatınca giriyorum.bazende uyuyup uyanıp uykum kaçınca gece 2 -3 ...
    Ben sana kıyamam ya ..demek sanal gün istiyorsun :6:
    şimdi girdim kız anne ödevim var kalk diyor:110:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    ne zaman geliyorsunuz kızlar ya ..
    sohbet etmeyi özledim valla ..
    özelden bir saat verelim buluşalım ya ..
    sanal gün yapalım barii
    bir gece ansızın gelebiliriz...
    sanalgün fena fikir değil..buluşalım ortak bir saat verip arada..
    fazla girmiyorum artık,geliyorum siz yoksunuz bende özledim inanki..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: forte-donna
    bende geliyim ne olurrr
    gel gel ablasının bitanesi..
    nasılsın canımm..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    Mevacım sende benim gibi gece kuşu olmuşsun...alerjim hafifledi canım sağol.
    ne zaman geliyorsunuz kızlar ya ..
    sohbet etmeyi özledim valla ..
    özelden bir saat verelim buluşalım ya ..
    sanal gün yapalım barii

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Mevacım sende benim gibi gece kuşu olmuşsun...alerjim hafifledi canım sağol.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    nasıl oldun panik..alerjin düzeldi mi ?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    meva al benden de o kadar,acayip rüyalar görüyorum.bilinçaltı derler ama alakası yok.birde alerji çıktı kullandığım ilaçlara birde o eklendi.midem eczane gibi oldu:4:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    meva ,biz iç güveysinden hallice ,sende keyifler nasıl:tinysmile_grin_t:
    al benden de öyle..
    zaman zaman uğrar oldum siteye bende özledim sizi..zaten heralde bundan sonra tek bu başlığa yazsak daha iyi yani..şöyle bir gözattım da foruma neyse.sinirlerim zıpladı..sizinle özelden,bu sayfadan yada mevazarda haberleşiriz.. tamam ?

    bende de rüyalar tuhaf tuhaf bu ara..havalardan mıdır nedir..mevsim değişiklikleri yaramıyor bize..
    Last edited by aze; 09-04-2011, 01:57 AM.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X