ranilcim çok geçmiş olsun.okullar başladı koşturmada başladı..benide ekim başı gibi panik atak yokladı.dizlerimin bağı çözülüyor gibi hissettim.nöbet deyip önemsemedim.gerçekten geçti.ama baya bir ürkütücü idi.
selam batute sende hoş geldin.önce doktora gidip ,tam bir teşhis olsun ondan sonra..panik atak deyip ihmal etme..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
panik ataklılar günlüğü sakinleri-1
Collapse
X
-
selamlar
2 senedir gelmeyen atak .
tamda holter takılı olduğu gün geldiler .
ee tabiki sebebide o durup durup zırlayan holterin suçu .
ama ben derler ya .dibe indim ve yukarıya çıktım tam anlamı ile .
tabi tansiyonda fırlamıştır sanırım .
çünkü bütün gün bebek bakar gibi tansiyonum kaç diye her 15 dakikada bakdım .
artık atak gelince daha fena olacağım diye bakmadım .
bugün holterin sonuçlarını almaya gideceğim .
ne olur dua edin bana .tekrara takmasınlar .taktırtmnam zaten .
onunla bir gün daha zırlaya zırlaya geçiremem .
amamn kafam karışık yine .
yanlız atlattım ama atağımı .her zamank,i gibi .
buna şükür her halime allahım .
Leave a comment:
-
herkese slmlar bnde akşamları midem kötü oluyo hani içim rahat olmuyoy sırtım ağrıya göğsum ağrıyo panik oluyorum kalp krizinden korkuyorum gündüzleri çok sağlamım sadece çok bunalıyorum gecelere acaba panik atak olabilirmi her yerim ağrıyo gibi oluyo akşamları rahatsız edici olmasa bile acayip panikliyorm ölüm korkum var acayip
Leave a comment:
-
ranilcim o alet çok basit birşey annem kaç kere taktı, inan endişe edecek birşey yok.
herşey sağlığımız için...
iyi haberlerini bekliyoruz
Leave a comment:
-
mevam ve iyimser .
teşekkür ederim ikinizede .
bugün tel geldi .
pazartesiye takılacak sabahtan bakalım ..
benim iyiliğim için biliyorum ama işte gelin bana sorun ..
ben zaten panik atak ..
o her zırr değişinde benim tansiyon tavan yapar valla ..
hepinizi selamlar burdan .
Leave a comment:
-
Guest repliedranil, çok geçmiş olsun...
kendini dışarı at, yürüyüşe çık iyi gelir...kendini kolla arkadaşım..dertler okkayla gelir ,dirhemle çıkarmış..
Leave a comment:
-
çok geçmiş olsun ranilcim
sakin ol dur bakalım tetkikler yapılsın hele
holter i bilirim.
kalbi 24 saat izleyen bir alet
Leave a comment:
-
arkadaşlar herkese merhaba ..
eskiye dönüyorum galiba .
pinpirikli bir kişiye yani.
geçen paz<ar günü kuaförde ters bir hareketten dolayı .ama galiba diyorum .
birden başıma ve boynuma vuran ağrı ile eve kendimi zor attım .
tansiyonumu ölçtüm 1 ya 9 çıktı .
neyse tansiyon düştü ama başımın ve boynumun ağrısı geçmedi.
acil derken serum filan .
migren olabilir dediler .
dr gittim .hayır dedi .migren tek taraflı olurmuş.
aile hekimi ..eee sen panik ataksın tansiyondandır dedi.
ben kızdım .
neymiş bu panik atak ya ..
her şeyin içinde .
sonra film filan .
yani anlayacağınız .
vatana ve millete hayırlı olsun
bir boyun fıtığım ve tansiyonum oldu ..
boyun fıtığı başlanğıcı..ekim sonuna emar çekilecek.
aile hekimim .belki tansiyonum olacağına karar verdi ve holter yanlış da yazabilirim .
perşembeye takılacak .
ne ,neden ,niçinler arasındayım .
bu aleti kullanan varmı ..ve boyun fıtığı ile yaşayan
lütfen bana bilgi verin ç
ben yine esk,isi gibi evde kukuman kuşu gibi düşünmek istemiyorum ..
Leave a comment:
-
Guest repliedmevadan haberler..
herşey aynı tas aynı hamam devam ediyoruz..
Leave a comment:
-
ranilcim hoşgeldin seni özlemişim...tatilde bir kez yokladı beni benimkiler denize inmişlerdi ben gitmek istemeyip evde durmayı tercih etmiştim.sanırım çocuklarla çok açılırlarmı bişey olurmu diye düşünürken bir kalp ağrıısı ve çarpıntı başladı.dedim bu kesin panik atak çünkü kolumda ağrı yok.biraz saredip bekledim ama 3.5 attım sen bana sor.ranil bu ara sırtım çok ağrıyor ciğerlerimde bir sorun yok ama sanki omuzlarımda birini taşıyorum.antidepresanı bırakmamdan kaynaklanıyor olabilirmi?bu arada sen neler yaptın !mevacım canım....?
Leave a comment:
-
burlardayım kızlar .
tatil bitti...
herkez işe ..
ramazan derken .uğrayamaz oldum buralara .
ama iyiyim bende şükür .
panik noldu tatilde .panik atak namzetleri hep tatilde bulur zaten.anlatsana ..
mevam canım arkadaşım .
evet bu sayfa biraz durağanlaştı .
birde özelden filan yazınca ..
işte böyle oluyor .
Leave a comment:
-
meva sağlığın yerinde olsunda canımcım,bu arada geçmiş bayramını kutlarım.Orjinal yazı sahibi: meva_ View Postiyiyim panikcim..napiim işte, hep bildiğiniz gibi..degğişiklik yok..
iş hayatımı guya kendı capımda oturtmaya çalışıyorum..
boyle ıste..
istanbul çok sıcak ve bunaltıcı...
Leave a comment:
-
Guest repliediyiyim panikcim..napiim işte, hep bildiğiniz gibi..degğişiklik yok..
iş hayatımı guya kendı capımda oturtmaya çalışıyorum..
boyle ıste..
Leave a comment:

Leave a comment: