Orjinal yazı sahibi: Gülben...
View Post
gerçekten evlendinmi ..??öyleyse eğer çok ama çok sevindim canım ..
fırsat bulunca özelden veya msnden yaz bana ..ben sana pm atamıyorum .
sen gelince 3 defa tıklat .
ben iyiyim .bende çöpe atmaya başladım bazı şeyleri .
öpüyorum seni..

))))))))))
herkese selamlar
Leave a comment: