Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Gülben... View Post
    SELAMÜN ALEYKÜM...

    Nasılsınız ??????? Sesimi duyan herkese soruyorum.Ve hepinizi çok merak ediyorum ve hepinizi çok özledim..

    Nasılsın ranilcim..canım ablammm..

    Benim hayatımda ÇOK büyük değişmeler oldu..kısaca hayat sonunda bana da güldü..Çok şükürler RABBİME..

    Mesela EVLENDİM... ))))))))))

    Kısa yazmak zorundayım..fakat geri dönücem.

    Sağlığım ? panik ataklarım ? travmalarım ? anksiyetelerim ? HEPSİNİ ÇÖPE ATTIM...)))))))))
    ablacım hoşgeldin .
    gerçekten evlendinmi ..??öyleyse eğer çok ama çok sevindim canım ..
    fırsat bulunca özelden veya msnden yaz bana ..ben sana pm atamıyorum .
    sen gelince 3 defa tıklat .
    ben iyiyim .bende çöpe atmaya başladım bazı şeyleri .
    öpüyorum seni..

    Leave a comment:


  • Gülben...
    replied
    SELAMÜN ALEYKÜM...

    Nasılsınız ??????? Sesimi duyan herkese soruyorum.Ve hepinizi çok merak ediyorum ve hepinizi çok özledim..

    Nasılsın ranilcim..canım ablammm..

    Benim hayatımda ÇOK büyük değişmeler oldu..kısaca hayat sonunda bana da güldü..Çok şükürler RABBİME..

    Mesela EVLENDİM... ))))))))))

    Kısa yazmak zorundayım..fakat geri dönücem.

    Sağlığım ? panik ataklarım ? travmalarım ? anksiyetelerim ? HEPSİNİ ÇÖPE ATTIM...)))))))))

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    Orjinal yazı sahibi: eflin View Post
    inşallah gelmeye çalışırım bizim kuzunun derslerine yardım etmekten araştırma yapmaktan kendime fırsat ayıramıyorum ki

    ranil cim sana ve senin aracılığın ile
    forte ye meva'ya süpppeerrrr moderatör iyimser'e herkese selamlar
    tüm site sağlıkla kalın.
    ya ben sitede yazmayıda unutmuşum ( alıntı ile cevaplar olayını )
    :71:

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    çok geçmiş olsun ,doktora gitmediyseniz en kısa sürede gitmeye çalışın
    doktorun önereceği ilaçlar eminim ki işe yarayacaktır.birde ona ruhen destek olun moral verin ...
    sağlıklar dilerim

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    inşallah gelmeye çalışırım bizim kuzunun derslerine yardım etmekten araştırma yapmaktan kendime fırsat ayıramıyorum ki

    ranil cim sana ve senin aracılığın ile
    forte ye meva'ya süpppeerrrr moderatör iyimser'e herkese selamlar
    tüm site sağlıkla kalın.

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    hayat son sürat gidiyor panikcim,hatta bazen günlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum şükürler olsun sağlık sorunlarını atlattım ilginç ama okb yi depresyonu panik atakları yendim arada bir gelmeye çalışsalarda bunun geçici bir şey olduğunu düşünüyorum sanırım bünye meselesi ruhumuz ne kadar hassassa , ne kadar yorulursa o kadar inciniyor ve sorunları yaşıyoruz önemli olan ruhu güçlendirmek bende bir şekilde bunu öğrendim sanırım hala hassasım ama kendi kendime telkinde bulunuyorum bu senin için bir lüks zaman kaybı... umarım bir daha hiiiiç gelmezler
    bunları artık yaşamamamın bir sebebide çocuğumla ilgili olsa gerek malum dikkat eksikliği teşhisi almıştı.artık bu süreci atlatması için ona desteğim.dersler yoğun bu yoğun tempoda koştura koştura ilerliyoruz
    aradan aylar geçmiş olsa bile gelip bir merhaba deme fırsatı yakalayınca kaçırmıyorum

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: eflin View Post
    herkese sevgiler saygılar,ne zamandır yokum ben bile unuttum geçen zamanı ...
    bir ce eee deyim dedim nasılsınız ?
    ah eflinim benim ..ce ee deme .
    ara sıra uğra yazışalım ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    teşekküler eflincim bu ara iyiyim ben sen nasılsın nasıl gidiyor hayat?

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    herkese sevgiler saygılar,ne zamandır yokum ben bile unuttum geçen zamanı ...
    bir ce eee deyim dedim nasılsınız ?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    meva trafik ayrı bir çile ama.lapa lapa yağan karda yürümek bana ayrı bir huzur verir.tertemiz buz gibi bir hava ooh ciğerlerine çek doyasıya.ve şimdi dışarı çıkınca bunları yapacağım.:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ah ranilcim ,
    sen istanbulda kar yağdığında orda olsan anlarsın neden hep ordan bahsedildiğinii)) berbat bişey..
    ulaşım durur...tüm araçlar nerdeyse..kalırsın yollarda..kardan adam halinde..)
    hele çalıştığım zamanlarda aman yarabbi..çoğu zaman servis olmadığından işe gitmezdik..)

    bu yıl kış ağır geçiyor..heryerde

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    sen ne diyorsun esintili.
    aman aman kar görgüsüzü olduk valla .
    deli olduk .
    pencereden ilk kar yağdığında ki halimizi bir görseydin .
    ağzımız kulaklarda ..
    allah doğudakinlere sabır versin ama .
    biz işin laylayındayızda ..
    onlar kışı kötü yaşıyorlar .
    tamam istanbul metropol ama ..
    ama hep istanbul üzerinde duruluyor .
    sen nasılsın ablacım iyimisin .
    abla uzun zaman sonra karı görmek gerçekten keyifli olmalı. ama fazla birikmemiş sanırım biz ne kardan adamlar yaptık ne karlı pekmezler yedik

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
    izmire de kar yağdı ya bu kışın uzun zamandır yağmuyormuş öyle diyorlar.
    sen ne diyorsun esintili.
    aman aman kar görgüsüzü olduk valla .
    deli olduk .
    pencereden ilk kar yağdığında ki halimizi bir görseydin .
    ağzımız kulaklarda ..
    allah doğudakinlere sabır versin ama .
    biz işin laylayındayızda ..
    onlar kışı kötü yaşıyorlar .
    tamam istanbul metropol ama ..
    ama hep istanbul üzerinde duruluyor .
    sen nasılsın ablacım iyimisin .

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    merhaba herkese.
    Izmir izmir olalı herhalde böyle soğuk görmemiştir .
    Dışarıya çıkmıyoruz .ee tatil oğlanlarda evde .ama hiç bir yere çıkmadık .
    Benim buzdolab bile bozuldu valla .
    Bahar gelse artık ya .
    çok sıkıldım evde .
    istanbulda farksız sayılmaz ranilcim ,az kaldı bahara ...

    Leave a comment:


  • esintili24
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    merhaba herkese.
    izmir izmir olalı herhalde böyle soğuk görmemiştir .
    dışarıya çıkmıyoruz .ee tatil oğlanlarda evde .ama hiç bir yere çıkmadık .
    benim buzdolab bile bozuldu valla .
    bahar gelse artık ya .
    çok sıkıldım evde .
    izmire de kar yağdı ya bu kışın uzun zamandır yağmuyormuş öyle diyorlar.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X