Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
panik atklılar ne haber ..?
ben bu günlerde nedense sıkıntılarım başladı ..sıcakları çok sevmiyorum belki ondan belkide tatile gitmek istediğimdendir .
sizler nasılsınız ..
Evet haklısınız, inşallah görevi bitince gider. Ama bu rahatsızlığı da yaşayan bilir değil mi? Sabahlara kadar kalp çarpıntısı ile mücadele, korkular, atak gelecek diye tedirginlik, atak halinde iken bütün vücudun çektikleri..... Çok zor ama Allah beterinden korusun tabii ki. Size de geçmiş olsun.
Öncelikle ben herkesin kandilini kutluyorum.
Ranil, ben 41 yaşındayım. Üzücü olan olay abim!! dilim varmıyor.
Antidepresanlar bana tam aksi etki ediyor, gerçekten ne kullandı isem ben mahvettiler. En son gittiğim dr, Allah razı olsun, onunla ikimiz İnsidon"u seçtik. Yan etki yapmadı hatta uyumama yardımcı, ileriki tarihlerde sonuçlarını göreceğiz.
çok geçmiş olsun siza ve ailenize .
yanlış anlamadıysam ...bu mübarek günde abinizede hayırlı dualar gitsin işallah..
dr beraber ilaç seçmeniz çok iyi olmuş .
birazda ilaçlara inanmak lazım galiba ..
ben 4 sene oldu citol kullanıyorum 1 seneden beri yarıma indirdim .ama hiç mi hiç bırakmak istemiyorum ..
çünkü anne ve babada gizli panik atak var .ben öyle diyorum onlara.
dr sordum koruyucu olarak kullanmak istiyorum dedim .tabiki iyi de olur .bunların zararı yok dedi.zaten tansiyon dengesizliği de var .
iyi oldu yani...
bende bazı olaylardan sonra panik atak illetini buldum ..Allah verdi bu hastalığı bana .görevli .görevi bitince gidecek elbette .
bazı üzücü olaylar bizde olan bu paniği tetikliyor..bende ve sizde olduğu gibi..
ben kabulendim .kabullenmek bence iyileşmenin yarısı gibi.mücadele etmiyorum hastalıkla .ne yapayım çareyi bende böyle buldum..
Öncelikle ben herkesin kandilini kutluyorum.
Ranil, ben 41 yaşındayım. Üzücü olan olay abim!! dilim varmıyor.
Antidepresanlar bana tam aksi etki ediyor, gerçekten ne kullandı isem ben mahvettiler. En son gittiğim dr, Allah razı olsun, onunla ikimiz İnsidon"u seçtik. Yan etki yapmadı hatta uyumama yardımcı, ileriki tarihlerde sonuçlarını göreceğiz.
Merhaba, yeni üyeyim, ben de panik atak hastasıyım. Panik atakla boğuşurken, yaklaşık 20 gün önce ailemizde bir felaket yaşadık. Yas dönemindeyim. Hayat çok zor. Çok üzgünüm.
merhaba .geşmiş olsun ..
panik atak ve arkasından gelen yeni üzücü olaylar ..çok zor ve panik atağı tetikleyici olabiliyor ..
hangi ilaçları kullanıyorsunuz .ve özel olmazsa yaşınız ve yaşadığınız olay nedir sorabilirmiyim..?
Merhaba, yeni üyeyim, ben de panik atak hastasıyım. Panik atakla boğuşurken, yaklaşık 20 gün önce ailemizde bir felaket yaşadık. Yas dönemindeyim. Hayat çok zor. Çok üzgünüm.
selam arkdaşlar.nasılsınız .ne var ne yok. çok özledim ranil paniksizleri.kimler var bakmadım.bizim eskilerden.ben iyyim çok şükür
bi bakayım arkdaşlerima dedim.son yazına maşallah iyisin sende.daima iyi olun inşlahhh.gelirim yine.kendinize iyi bakın.
Annem, panik...
Teşekkür ederim, sizler nasılsınız ?
Bilgisayarım bozuldu, o günden beri giremedim sayfaya.
Vefasız olduğumu da kabul ediyorum.
Ama sizi sevmediğimden değil bu uzak kalışım...
Sizi seviyorum
Leave a comment: