Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    benimde rüyalarla başım dertte ,bir gemideyiz ,kalabalık kötü adamdan kaçmaya çalışıyoruz bir türlü 155 i çeviremiyor kimse...
    çevirsen ne olacakki panik ..
    onlar gelesiye kadar ..
    ...
    bu gün haberlerde ..adamın karısı hamile doğuracakmış.
    9 hastane dolaşmışş..alan olmamış ..
    ee kaderr..
    ibrahim tatlısese özel ambulans tahsis edilip almanyaya gönderiliyor ama ..
    para kardeşim para herşey ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    son günlerde rüya görmemeye başledım ..
    bu benim için iyi birşey ..
    görsemde hatırlamıyorum yani..
    ama daha önce çok rüya görürdüm ..ve etkisinde kalırdım .
    şimdi daha iyi sanırım ..
    ataklar yok ..gelmiyorlar yani keçiler kafaya ..
    bahar geldi ya belkide ondandır ..veya oğlanlarla çok uüraşıyorum ..
    onlar benim kafamı dağıtıyor ..
    annelerim ,evlatlarım benim sizleri çok ama çok seviyorum canlarım ..
    benimde rüyalarla başım dertte ,bir gemideyiz ,kalabalık kötü adamdan kaçmaya çalışıyoruz bir türlü 155 i çeviremiyor kimse...

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    selam herkese..
    keyiflernasıl ?
    meva ,biz iç güveysinden hallice ,sende keyifler nasıl:tinysmile_grin_t:

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    son günlerde rüya görmemeye başledım ..
    bu benim için iyi birşey ..
    görsemde hatırlamıyorum yani..
    ama daha önce çok rüya görürdüm ..ve etkisinde kalırdım .
    şimdi daha iyi sanırım ..
    ataklar yok ..gelmiyorlar yani keçiler kafaya ..
    bahar geldi ya belkide ondandır ..veya oğlanlarla çok uüraşıyorum ..
    onlar benim kafamı dağıtıyor ..
    annelerim ,evlatlarım benim sizleri çok ama çok seviyorum canlarım ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    selam herkese..
    keyiflernasıl ?
    iyiyiz bitanem ..
    ama seni özlüyorum ya ..
    nerlerdesin böyle ..kayboldun gittin ..
    herşey yolunda dimii..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    selam herkese..
    keyiflernasıl ?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ben üzmüyorum ranilcim dedikoduların içine benide çekmeye çalışıyorlar kızdığım nokta o...bu arada dedikodunun ne kadar kötü bişey olduğunu daha iyi anlamış oldum.nerdeyse kan dökülecek.laf taşımak basit gibi geliyor ama yanında konuşulanı içinde tutmassan işler bu raddeye kadar gelebilir.
    ''sen şimdi deli olayım dünya beni çeksin diyorsun ya çok hoşuma gitti.!!.
    evet valla ..
    beni çeksinler şimdide ..
    ne yalan söyleyeyeim ..
    işime gelince aaa ben hastayım zaten çekemem diyorum ..
    iyi oluyor ..
    üstüme gelmiyorlar ..
    ne yapayım ..savunma mekanizmam böyle çalıştı ..
    öpüyorum canım senii.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    iyiyim canım bende ..
    yok artık bende senin gibi ağlama duvarıydım ..
    şimdi değilim ..
    akıllı olup ben dünyayı çekeceğime ..deli olayım dünya beni çeksin ..
    kendine zaman ayır ..
    başkaları için kendi kafanın doldurma derim ..
    ben zamanında çok yaptım ..
    başkaları için üzdüm kendimi .
    ama onlar benim için üzülmediler ..
    ben üzmüyorum ranilcim dedikoduların içine benide çekmeye çalışıyorlar kızdığım nokta o...bu arada dedikodunun ne kadar kötü bişey olduğunu daha iyi anlamış oldum.nerdeyse kan dökülecek.laf taşımak basit gibi geliyor ama yanında konuşulanı içinde tutmassan işler bu raddeye kadar gelebilir.
    ''sen şimdi deli olayım dünya beni çeksin diyorsun ya çok hoşuma gitti.!!.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    mevam nerdesinnn...
    esinti ablam sen nnee alemdesinn.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    iyiyim canım, ailece içi dedikodularla uğraşıyorum.tek görümce benim herkes derdini bana anlatınca ,kısaca ağlama duvarı oldum.başım kazan oldu.sen nasılsın?
    iyiyim canım bende ..
    yok artık bende senin gibi ağlama duvarıydım ..
    şimdi değilim ..
    akıllı olup ben dünyayı çekeceğime ..deli olayım dünya beni çeksin ..
    kendine zaman ayır ..
    başkaları için kendi kafanın doldurma derim ..
    ben zamanında çok yaptım ..
    başkaları için üzdüm kendimi .
    ama onlar benim için üzülmediler ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    iyiyim canım, ailece içi dedikodularla uğraşıyorum.tek görümce benim herkes derdini bana anlatınca ,kısaca ağlama duvarı oldum.başım kazan oldu.sen nasılsın?

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    Kötüyüm bu aralar ,devamlı gardını almış bir boksör gibi bekliyorum.
    hayırdır gülüm ne oldu da ..
    sakın ringe filan çıkayım deme ..
    canım ne olur sakin olmaya çalış ..
    belirli ay hallerinde ben ilaç kullandığım halde sinirli oluyorum ..senin ilaçların bıraktıktan sonra arada böyle olman doğal ..
    takma ,kendini oyalayacak şeyler bul ne olur ..
    yaz yine emii.
    yazarak rahatlarsın belki..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Kötüyüm bu aralar ,devamlı gardını almış bir boksör gibi bekliyorum.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    aa isim olarak kullanıldığını duymamıştım..

    meva; cennetlerden birinin ismi inancımıza göre..meva diye bir cennet varmış yani...
    bende çok seviyorum rumuzumu..hımm bak çocuğum olursa isim verebilirim böyle babası da uygun görürse tabi..hayallere bak ..
    hayalsiz yaşanmaz canım ..
    Allah hayallerine kavuşmana yardım etsiz işallah ..
    iaşşal neden olmasın ..
    bende ilk defa duydum ..güzelmiş anlamııı..
    kardeşinle iyi olmana çok sevindimm..
    manevi boşluk .
    inan zamanı gelince acıkacak ve kendini doyurmaya çalışacacaktır canım ..
    izmirdede yağmur var ..
    olsun çok güzel ama ..rahmet rahmet ..
    her yağmur damlasını bir melek taşırmışş..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: Uzunsaçlı Boncuk
    konuyla alakasız ama
    meva nikin cok hoşşş
    yegenimin adı
    meva rüya da o bakımdan
    ne zamandır dicem,dedim..
    aa isim olarak kullanıldığını duymamıştım..

    meva; cennetlerden birinin ismi inancımıza göre..meva diye bir cennet varmış yani...
    bende çok seviyorum rumuzumu..hımm bak çocuğum olursa isim verebilirim böyle babası da uygun görürse tabi..hayallere bak ..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X