Duyuru
Collapse
No announcement yet.
panik ataklılar günlüğü sakinleri-1
Collapse
X
-
ranilcim senin ve senin nezdinde tüm bu başlığa bakan üyelerin yeni yılı kutlu olsun
-

herkesin yeni yılını şimdiden kutlarım ..
beni seven veya sevmeyen ..
umutla dolu,sağlıklı bir yıl dilerim..Ekli DosyalarLast edited by ranil; 30-12-2010, 10:59 AM.
Leave a comment:
-
küçük oğlan bugün hasta ..
yediğini çıkarıyor ..
harap oldu garibim ..
Leave a comment:
-
canım güle güle kullan eşyalarını ..
belki senin dediğin gibi .
bu aralar çok boş vaktim vardı .
kendi meşgale bulamadım ..
ve kendimi çok dinlemeye başladım ..belki ondandır .
Leave a comment:
-
ranil bende aynı ,havalardan sanırım(.ah bu havalar suçlayalım bakalım.)..evde durabilsem uyuyacağım ama yok oğlanı okula götür ,dişçiye götür,alışverişe git ,hasta ziyaretine git .eve gelen giden.depresyona gireceğim fırsatım yok.bu ara feci başım ağrıyor sanırım sinüzitim azdı.aslında mutlu olmam lazım sonunda istediğim köşe takımını kocama aldırdım.ama şimdi de neyi nereye koyacağım düşüncesi ay biz kadınların derdi bitmez anacığım.varlığımız bir dert.yokluğumuz da bir yara...
Leave a comment:
-
canlarım ne haber..
bu günlerde anksiyetem tuttu ..
neden niçinler arasında boğuşup duruyorum yine .
neden canım sıkkın .ne olduda böyle ..
hastalıktan sonra kendimi toparlayamadım galiba .
halsizlik var .
ve çok uyumaya başladım .
havalardan mı mevsimdende bilmiyorum valla .
siz nasılsınız bu günlerde .?
Leave a comment:
-
ranilcim .......kötü eleştiriler seni buraya yazmaktan alıkoymasın.keyfinin kaçması normal.ama bizi sensiz bırakma...
Leave a comment:
-
işallah canım..
zamanı geldiğinde ve aşık olduğunda ALLAH sana da evliliği nasip etsin ..
---------
arkadaşlık konusuna gelince ..
nede sen faal bir kızsın ..
çevere edinirdin aslında ..
ama biliyormusun .
aslında bir kaç iyi arkadaş ve dost yeterli olur sanırım ..
en azından ben öyle düşünüyorum ..
çokta karışık çevere iyi değil ..
--------
asker meselesi
her şey olcağına varır ..
kendini çok kaptırma ..
neler olacağı belli olmaz ..
ama askerdeyken ayrılma emi..
zaten hakkari ..
zor bir yer ..
birde sen canını sıkma oralarda ..
oralarda onada hak ver ..
ama ben seni düşünürüm ..
ne olur kendini kaptırıp tekrar hastalanma emii.
-------
yazmak konusuna gelince ..
ben durama yazarım yine ..
ben adam olmam yaaa.
Leave a comment:
-
Canım annem.
"SENİ SEVİYORUZ"
Yeterli olacaktır sanırım
--------------------------------
Ne yapayım...
Okul pek iyi değil aslında.
Arkadaş çevrem yok resmen.
Muhabbetim olan birkaç kişi.
Onlarla da sadece tek kalmamış olmak için.
Psikoloji olmasa bir dakika durulmaz.
------------------------------------------------
Diğer işte de dün gece "baya" bir sorun oldu.
Şu an birlikte olmamızın tek sebebi, asker olması.
Askerden ayrılamam ben sanırım :S
Hakkari'de olması en büyük derdim.
Ne özlem kaldı ne de sevgi, dün geceden sonra..
Amann boş ver annem...
-------------------------------------------------------
Allah evlatlarına daha çok versin inşallah annelerin bebiki
-------------------------------------------------------------
Bugün bir bebik sevdim ki aman Allah'ım...
Allah nazardan saklasın bebikimi.
Bana da öyle bebik nasip etsin inşallah
Leave a comment:
-
yok be canım ..Orjinal yazı sahibi: ...Betül... View PostAnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Seni burada göremeyince bizlerin ne kadar üzüleceğin düşünmüyor musun ?
Sen olmazsan bu sayfanın anlamı olmaz
kimler gelir kimler gider ..
pese ablamız vardı ..
bak rahmetli oldu gitti..
aman Allah korusun .çocuklarıma bağışlasın beni de ..
benim büyük oğlan burslu okuyor ..
bankadan parasını çekti bugün ..
bana da yemek ısmarladı.tabi kardeşinede ..
evlat parasıyla karnım doydu yanii.
güzelmiş..
hayatın bu kötülüklerinde ,bu acımasızlığında .
iyiki doğurmuşum ben evlatlarımı diyorum ..
onlar olmasa ben belki de yaşamazdım ya ..
neyse biraz duygusalllaştım bu gün ..
sen ne yaptın betülüm ..
dersler nasıl gidiyor ..
ve öbür olaylar ..anlarsın sen .
Leave a comment:
-
Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Seni burada göremeyince bizlerin ne kadar üzüleceğin düşünmüyor musun ?
Sen olmazsan bu sayfanın anlamı olmaz
Leave a comment:
-
yazayımmı yazmayayımmı ..
tereddüd ettimm.
artık nasılsınız demeye bile korkar oldum sizlere ..
Leave a comment:
-
benim de size saygım var .Orjinal yazı sahibi: SertralinKendisine saygım sonsuz elbette. Sevilen bir insan olmak ne kadar güzeldir...
teşekkür ederim ..
Leave a comment:
-
Sertralin'in üstüne gitmek bence anlamsız.
Kendi düşündüğünü söylemiş sadece.
Herkes herkesi sevmek zorunda değil, bunu hepimiz biliyoruz.
Ama biz annemi çok sevdiğimiz için tepki gösteriyoruz.
Leave a comment:
-
canım arkadaşım sağol ..Orjinal yazı sahibi: iris View PostSevgili ranil bak seni nerelerde buldum.Geçmiş olsun arkadaşım.
Sen avatarın kadar tatlısın canım...
ama olsun ya ..
sevenler kadar sevmeyenler de olacak .
bu dünyanın düzeni..
sertalin arkadaşımız içinden geçeni yazmış ..ve bitti.
olabilir .
ne diyeyim .
zorla güzellik olmaz ..
Leave a comment:

Leave a comment: