Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • iyimser
    replied
    ranilcim senin ve senin nezdinde tüm bu başlığa bakan üyelerin yeni yılı kutlu olsun

    Leave a comment:


  • ranil
    replied


    herkesin yeni yılını şimdiden kutlarım ..
    beni seven veya sevmeyen ..
    umutla dolu,sağlıklı bir yıl dilerim..
    Ekli Dosyalar
    Last edited by ranil; 30-12-2010, 10:59 AM.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    küçük oğlan bugün hasta ..
    yediğini çıkarıyor ..
    harap oldu garibim ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canım güle güle kullan eşyalarını ..
    belki senin dediğin gibi .
    bu aralar çok boş vaktim vardı .
    kendi meşgale bulamadım ..
    ve kendimi çok dinlemeye başladım ..belki ondandır .

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranil bende aynı ,havalardan sanırım(.ah bu havalar suçlayalım bakalım.)..evde durabilsem uyuyacağım ama yok oğlanı okula götür ,dişçiye götür,alışverişe git ,hasta ziyaretine git .eve gelen giden.depresyona gireceğim fırsatım yok.bu ara feci başım ağrıyor sanırım sinüzitim azdı.aslında mutlu olmam lazım sonunda istediğim köşe takımını kocama aldırdım.ama şimdi de neyi nereye koyacağım düşüncesi ay biz kadınların derdi bitmez anacığım.varlığımız bir dert.yokluğumuz da bir yara...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canlarım ne haber..
    bu günlerde anksiyetem tuttu ..
    neden niçinler arasında boğuşup duruyorum yine .
    neden canım sıkkın .ne olduda böyle ..
    hastalıktan sonra kendimi toparlayamadım galiba .
    halsizlik var .
    ve çok uyumaya başladım .
    havalardan mı mevsimdende bilmiyorum valla .
    siz nasılsınız bu günlerde .?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ranilcim .......kötü eleştiriler seni buraya yazmaktan alıkoymasın.keyfinin kaçması normal.ama bizi sensiz bırakma...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    işallah canım..
    zamanı geldiğinde ve aşık olduğunda ALLAH sana da evliliği nasip etsin ..
    ---------
    arkadaşlık konusuna gelince ..
    nede sen faal bir kızsın ..
    çevere edinirdin aslında ..
    ama biliyormusun .
    aslında bir kaç iyi arkadaş ve dost yeterli olur sanırım ..
    en azından ben öyle düşünüyorum ..
    çokta karışık çevere iyi değil ..
    --------
    asker meselesi
    her şey olcağına varır ..
    kendini çok kaptırma ..
    neler olacağı belli olmaz ..
    ama askerdeyken ayrılma emi..
    zaten hakkari ..
    zor bir yer ..
    birde sen canını sıkma oralarda ..
    oralarda onada hak ver ..
    ama ben seni düşünürüm ..
    ne olur kendini kaptırıp tekrar hastalanma emii.
    -------
    yazmak konusuna gelince ..
    ben durama yazarım yine ..
    ben adam olmam yaaa.

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Canım annem.
    "SENİ SEVİYORUZ"
    Yeterli olacaktır sanırım
    --------------------------------
    Ne yapayım...
    Okul pek iyi değil aslında.
    Arkadaş çevrem yok resmen.
    Muhabbetim olan birkaç kişi.
    Onlarla da sadece tek kalmamış olmak için.
    Psikoloji olmasa bir dakika durulmaz.
    ------------------------------------------------
    Diğer işte de dün gece "baya" bir sorun oldu.
    Şu an birlikte olmamızın tek sebebi, asker olması.
    Askerden ayrılamam ben sanırım :S
    Hakkari'de olması en büyük derdim.
    Ne özlem kaldı ne de sevgi, dün geceden sonra..
    Amann boş ver annem...
    -------------------------------------------------------
    Allah evlatlarına daha çok versin inşallah annelerin bebiki
    -------------------------------------------------------------
    Bugün bir bebik sevdim ki aman Allah'ım...
    Allah nazardan saklasın bebikimi.
    Bana da öyle bebik nasip etsin inşallah

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ...Betül... View Post
    Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
    Seni burada göremeyince bizlerin ne kadar üzüleceğin düşünmüyor musun ?
    Sen olmazsan bu sayfanın anlamı olmaz
    yok be canım ..
    kimler gelir kimler gider ..
    pese ablamız vardı ..
    bak rahmetli oldu gitti..
    aman Allah korusun .çocuklarıma bağışlasın beni de ..
    benim büyük oğlan burslu okuyor ..
    bankadan parasını çekti bugün ..
    bana da yemek ısmarladı.tabi kardeşinede ..
    evlat parasıyla karnım doydu yanii.
    güzelmiş..
    hayatın bu kötülüklerinde ,bu acımasızlığında .
    iyiki doğurmuşum ben evlatlarımı diyorum ..
    onlar olmasa ben belki de yaşamazdım ya ..
    neyse biraz duygusalllaştım bu gün ..
    sen ne yaptın betülüm ..
    dersler nasıl gidiyor ..
    ve öbür olaylar ..anlarsın sen .

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
    Seni burada göremeyince bizlerin ne kadar üzüleceğin düşünmüyor musun ?
    Sen olmazsan bu sayfanın anlamı olmaz

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    yazayımmı yazmayayımmı ..
    tereddüd ettimm.
    artık nasılsınız demeye bile korkar oldum sizlere ..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Sertralin
    Kendisine saygım sonsuz elbette. Sevilen bir insan olmak ne kadar güzeldir...
    benim de size saygım var .
    teşekkür ederim ..

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Sertralin'in üstüne gitmek bence anlamsız.
    Kendi düşündüğünü söylemiş sadece.
    Herkes herkesi sevmek zorunda değil, bunu hepimiz biliyoruz.
    Ama biz annemi çok sevdiğimiz için tepki gösteriyoruz.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: iris View Post
    Sevgili ranil bak seni nerelerde buldum.Geçmiş olsun arkadaşım.
    Sen avatarın kadar tatlısın canım...
    canım arkadaşım sağol ..
    ama olsun ya ..
    sevenler kadar sevmeyenler de olacak .
    bu dünyanın düzeni..
    sertalin arkadaşımız içinden geçeni yazmış ..ve bitti.
    olabilir .
    ne diyeyim .
    zorla güzellik olmaz ..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X