Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ...Betül...
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    annemmmm hoş geldin kızım benimm..
    ee kızım ihtiyarlık işte ..
    zamanla bizlerde yaşlanacağız ..
    Allah hayırlı ömürler versin....
    olsun yinede sana değişiklik olmuştur ..
    yolculuk sırasında ne yaptın ..
    ataklar geldim,ii?
    Amin annem, Allah hepimize hayırlı ömürler nasip etsin.
    Aslında uyudum hep. Ama sık sık korkuyla uyandım.
    Hep boynum ağrıdı, belim ağrıdı da uyandı diyorum.
    Ama stresten.
    Hep hızlıymış gibi geliyor. Büyük araç ya, ondan korkuyorum.
    Aman işte ne bileyim annem..
    Sizleri de özledim
    Bu arada bugün çok acayip başım ağrıdı.
    Üç haftadır psikoloji görmüyoruz, hoca ameliyat oldu.
    Bugün başka hoca telafi yaptı, üç saat, durmadan.
    Çok zevkliydi.
    Bir de ondan önce ders çalıştık beraber, istatistik...
    Ama günün sonunda mahvolmuştum.
    Eve zor düştüm.
    Ama psikolojiye değer

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    ranil..
    çok güzelmiş sözleri tam bana göre..hiç dinlememiştim ...tşk ederim görünmeyen melek..
    evet hayatım bende sözlerini çok beğeniyorum zaten ..
    hem sana hem bana bu sözler ..
    allahıma sığınıyorum canım benimm..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ranil..
    çok güzelmiş sözleri tam bana göre..hiç dinlememiştim ...tşk ederim görünmeyen melek..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    annemmmm hoş geldin kızım benimm..
    ee kızım ihtiyarlık işte ..
    zamanla bizlerde yaşlanacağız ..
    Allah hayırlı ömürler versin....
    olsun yinede sana değişiklik olmuştur ..
    yolculuk sırasında ne yaptın ..
    ataklar geldim,ii?

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Tatili yaptım, geldim.
    Çok da güzel değildi, dedem hasta zaten, daha kötü olmuş.
    Neyse geçelim bu sıkıntılı konuyu...
    Selamlarınızı ilettim, iyi dileklerinizi kabul ettim
    Ohh özledim ya...
    Sizleri çok seviyorum çok
    ----------------------------
    Annem...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    beceremedim ama ..bu şsrkıyı son günlerde çok dinliyorum ..
    mevam sana gelsin bu şarkıı canım benimmm..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    http://www.vifio.com/video/FCB8CCF84A1FDCB

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    sağolun canlarım ..
    mevam geliyoruz yağmurla beraber ...bahçelerimiz kurumasın ..

    Leave a comment:


  • yuko
    replied
    Selam arkadaşlar nasılsınız.ranilcim hoşgeldin bayram telaşesinin ardından okul telaşesi iyi yordu bizi....hepimize kolay gelsin................

    Leave a comment:


  • yagmurr25
    replied
    geliyorum çıkıyorum şimdi yola, birazdan orda olurum

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: yagmurr25 View Post
    nerde bahçe, bende gelmek istiyorum
    gel gel..bak yolu gösteriyorum.. her telden.....mevaZar...
    kimse yazmayınca bende yazmadım..bakımsızlıktan kuruycak..

    Leave a comment:


  • yagmurr25
    replied
    nerde bahçe, bende gelmek istiyorum

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ya ben bahçe açmıştım..gören de olmadı...neyse gelirsiniz ziyarete artık..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    oh be..ranilcim..nihayet burdasınız ya..gitmeyin bir yere.hadi bayram tatilinde olsun bu kadar.
    hoşgeldin...

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    ranil..
    yuvana geri dön..(
    geldimmmmmm..
    yuvama döndüm millet ..
    mevam nasılsın canım benimm..
    annemlere gittik geldik ..
    bayram değişik ve güzeldi..
    abimlerle beraber kestik kurbanı ..
    etlerle uğraşıyorum ..
    eve geldim ya ..diyete girdim artık ..
    valla kolestrol tavan yaptı herhalde ..tatlı ve etlerle ..
    sizler neler yaptınız .
    ----------------
    betül bende sen,in gibiydim ..artık 20 sene oldu alıştım valla ..7 saatlik yolculuk ..
    çocuklarla olunca bana çobuk geçiyor artıkk..
    rahat bırak kendşini..
    işallah güzel geçer tatilin ..
    dönünce anlat bizlere ne yaptıüğını .
    ----------
    yukocum ürtikermi var sende acaba ..Amann Allah geçer dertler versin diyeyimm..
    şükür herhalimize canım ..
    ----------
    panik ne dedikodusu bunlar ..:?anlat biraz rahatlarsın ..
    bende size anlatırım bu arada ..
    her ailede bunlar oluyor ..

    hayat sende hoşgeldinn..
    yeniden buralara gelmeni istemezdim ama ..
    olsun burası bana bir alışkanlık oldu valla ..
    neler yaptın nasılsın ..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X