Orjinal yazı sahibi: ranil
View Post
Aslında uyudum hep. Ama sık sık korkuyla uyandım.
Hep boynum ağrıdı, belim ağrıdı da uyandı diyorum.
Ama stresten.
Hep hızlıymış gibi geliyor. Büyük araç ya, ondan korkuyorum.
Aman işte ne bileyim annem..
Sizleri de özledim

Bu arada bugün çok acayip başım ağrıdı.
Üç haftadır psikoloji görmüyoruz, hoca ameliyat oldu.
Bugün başka hoca telafi yaptı, üç saat, durmadan.
Çok zevkliydi.
Bir de ondan önce ders çalıştık beraber, istatistik...
Ama günün sonunda mahvolmuştum.
Eve zor düştüm.
Ama psikolojiye değer

(
Leave a comment: