Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ranil
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ranil canımsın ama kilo aldırıyor yaaa, bu ara dizimde fena o nedenle kilo vermek zorundayım antidepresan bana 2 senede 10 kilo aldırdı yada onu günah keçisi yaptım ben napıcağım konusunda kararsızım.
    yok valla senin dediğin gibi günah keçisi diyelim ..
    ama dr. söylüyor kilo artışı yapar diye ..
    ilaçları bırakmak yerine ..çok su içmeyi dene derim ..
    bende tam tersine kilo verdim ..ilaç kullanıyorum ama ..
    kendimi biraz engelliyorum diyeyim ..
    salata ya çok taktım ..çok hoşuma gidiyor ..içine tavukda koyuyorum bazen ..
    bir dene ,istersen ..
    ama yopk kendimi iyi hissediyorum dersen ..
    ilaçları bırak derim canım ...
    ---------
    dizindeki sorun neydi panik ..
    ben kaçırdım herhalde onu ..
    anlatsana biraz ..
    ---------
    mevam nasılsın canım ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    farkındamısınız şu günlerde hepimiz uykudan dert yanıyoruz ..
    evet uyku yetmiyor ..
    bu mevsimlerde insan daha agresif oluyor derlerdi..
    panik bence bu mevsimde bu günlerde ilaçlarınla oynama derim ..ama yinede bir dr. git canım ..
    benim dr. öyle demişti..
    kışın ilaç bıraktırmayız genellikle diye ..



    ranil canımsın ama kilo aldırıyor ya bu ara dizimde fena o nedenle kilo vermek zorundayım antideprean bana 2 senede 10 kilo aldırdı yada onu günah keçisi yaptım.
    sen bilirsin canım ..
    boşver panik atak yoklar ve gider ..
    ama gidecek de ve gitsin ..
    ranil canımsın ama kilo aldırıyor yaaa, bu ara dizimde fena o nedenle kilo vermek zorundayım antidepresan bana 2 senede 10 kilo aldırdı yada onu günah keçisi yaptım ben napıcağım konusunda kararsızım.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    mevsimin çok etkisi var..sürekli başağrısı ve aşırı uykulu gezip duruyoruz bizde..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    farkındamısınız şu günlerde hepimiz uykudan dert yanıyoruz ..
    evet uyku yetmiyor ..
    bu mevsimlerde insan daha agresif oluyor derlerdi..
    panik bence bu mevsimde bu günlerde ilaçlarınla oynama derim ..ama yinede bir dr. git canım ..
    benim dr. öyle demişti..
    kışın ilaç bıraktırmayız genellikle diye ..
    sen bilirsin canım ..
    boşver panik atak yoklar ve gider ..
    ama gidecek de ve gitsin ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    benim son günlerde başım ağrıyor ,kollarım uyuşuyor sanırım panik atak yokluyor.hala adam gibi bir psikiyatra gidemedim.kendi kendime antidepresanı bırakmaya çalışıyorum ama kendimi çok öfkeli hissediyorum o..b..kızıyorum.

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Ben son zamanlarda çok uyuyorum.
    Son zamanlarda dediğim son iki aydır falan...
    Uyku yetmiyor bana.
    Erken yatıyorum, geç kalkıyorum.
    Kalkmakta bile zorlanıyorum.
    Çok zor oluyor.
    Okula gitmem lazım, ders çalışmam lazım.
    Bütün gün esneyerek geziyorum.
    Of :S

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    yok yok canım benimm.
    sen ne aklına geliyorsa yaz ...
    arkadaşlar sizler ne yaptınız ..
    bugün büyük oğlanın okuluna gideceğim ..
    bakalım akşama nasıl gelirim ..
    yok yok iyi gelirim ya ..
    onların kafaları psikolojileri iyi olsun ..
    sağlam beyinli insanlar yetiştirebileyim ..ama tabi iyi yerlere de gelsinler isterim...
    hepinize selemlar :..

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    Teşekkür ederim meva ve annem
    Aslında bizim vizeler başladı.
    Ama ben ek yerleştirmelerden girdiğim için daha sonra gireceğim.
    Ek gelenlere daha sonraymış ama ne zaman olduğu belli değil.
    Bu hafta vizeler var diye ders yok.
    Yani evdeyiz
    Sadece perşembe günü ingilizce sınavına gireceğim.
    Dularınızı esirgemeyin benden.

    -------------------------

    Fark ettim de çok bencil davranıyormuşum yazarken.
    Hep kendimi anlatıyormuşum, sizleri hiç sormuyormuşum
    Ama sizin yazdıklarınızı okuyorum, cevaplarını bekliyorum.
    Ama sizler, benim sizi sevdiğimi biliyorsunuz.
    Buradaki -özellikle bu sayfadaki- herkese acayip kocamaaaaaaannnn bir sevgim var

    --------------------------------------------

    Evet, şimdi soruyorum...
    Sizler nasılsınız

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: yuko View Post
    meva sana özelden mesaj attım
    aldınmı
    aldım aldım..yazdım sana..

    ranilcim..hipnoz 3 seans oldu.geçen hafta gitmem gerekiyordu ama gitmedim..ruh ahlim kötüydü..hipnozda depresif yapıyor çünkü.fazla yüklenmek istemedim..bu hafta gidicem..ya evet , faydası oldu..aşırı gergin anksiyeteli bir halim vardı.onlar pek kalmadı..zaman içinde daha iyi olur umarım.

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    canlarım merhaba ...
    betüll sınav nasıldı kızım ..iyi geçtimi..terapiyide merak ediyorum aslında ..
    meva ve yuko ..
    inanın bende sizin gibiyim ..
    uykuya doyamıyorum son günlerde ..
    galiba kollestrol yükseldi ..ee bayramda etler börekler ve baklavalar ..
    olacak yaniii.diyet başladı tabikiii.
    yuko canım belli zamnalrada benim de oluyor ağlamalarım ..ama ben ağlarım ..
    ağlamak beni rahatlatıyor .
    ağla veya gül ..
    kendini sorgulama neden böyleyim diye ..
    ee insanız sonuçta ..
    tabiki bazen iyi bazen de ağlamaklı olacağız ..
    neden niçinleri bir bırakabilsek aslında ..
    -----------
    meva hipnoz bittimi ve kendini nasıl hissediyorsun ..
    faydası oldumu canımm ....

    Leave a comment:


  • yuko
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ...Betül... View Post
    İyiyim yuko, sen nasılsın ?
    Dersler aslında iyi gidiyor.
    İstatistik diye bir ders var onda zorlanıyorum :S
    Bakalım artık, geçme notu da çok yüksek de, geçmeye çalışacağız
    Allahııııııııııııııııııımmmm bütün öğrencilerin yardımcısı oll
    Sizler nasılsınız sayfadakii bütüüüüüüüüüüünnnnnnnnnnnnn melekler
    betül sınavlarında başarılar diliyorum canım.amin canım allah yardımcınız olsun.yarın kpss var allah sınava gireceklere zihin açıklığı versinallah şansları açık olsun.kendine iyi bak .

    Leave a comment:


  • yuko
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    bende pek iyi değilim..ruh gibi dolaştım bu hafta ..çok gariptim..aşırı dalgın..beynim geri sayımda gibiydim..hep ağırlık vardı üstümde aşırı uykuluydum..hele dün bir an öyle bir uyku bastı ki içiçmden geliyor ama o an uyusam bir daha uyanamamaktan korktum..Bugün bir parça normale döndüm..yine de iyi değil..

    sen niye böyle oldun..? canını sıkan birşeyler mi oldu..
    birazda hava değişimleri böyle yapıyor bence.herkes kötü..lodos vardı burda..hepimizi lodos vurdu...
    bende bilmiyorum meva.aslında bayramdan beri var bir duygusallık.belkide nedeni o.bilmiyorum ama ağlamak istiyorum sürekli.aslında mutluyum ama bir anda duygu halim değişiyor.durgunlaşıyorum.üzgün ağlaöaklı oluyorum.araba kullanırken kendimi iyi hissediyorum sadece.o an nasıl geçiyor bilmiyorum.tabi eşimle takışıyoruz ehliyetim yok diye trafiğe çıkmamı istemiyor.e bende araba kullanmak idtiyorum.ama sorun bu değil mutlu olabiliyorum araba sürerken.
    inşallah geçici dir senin dediğin gibimeva sana özelden mesaj attım
    aldınmı

    Leave a comment:


  • ...Betül...
    replied
    İyiyim yuko, sen nasılsın ?
    Dersler aslında iyi gidiyor.
    İstatistik diye bir ders var onda zorlanıyorum :S
    Bakalım artık, geçme notu da çok yüksek de, geçmeye çalışacağız
    Allahııııııııııııııııııımmmm bütün öğrencilerin yardımcısı oll
    Sizler nasılsınız sayfadakii bütüüüüüüüüüüünnnnnnnnnnnnn melekler

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    bende pek iyi değilim..ruh gibi dolaştım bu hafta ..çok gariptim..aşırı dalgın..beynim geri sayımda gibiydim..hep ağırlık vardı üstümde aşırı uykuluydum..hele dün bir an öyle bir uyku bastı ki içiçmden geliyor ama o an uyusam bir daha uyanamamaktan korktum..Bugün bir parça normale döndüm..yine de iyi değil..

    sen niye böyle oldun..? canını sıkan birşeyler mi oldu..
    birazda hava değişimleri böyle yapıyor bence.herkes kötü..lodos vardı burda..hepimizi lodos vurdu...

    Leave a comment:


  • yuko
    replied
    nasılsınız arkadaşlar.bu günlerde kendimi iyi hissssetmiyorum nedeni yok ama uyumak istiyorum.hiç uyanmammak.ağlamak çığlık çığlığa hıçkıra hıçkıra .yoruldum herşeyden hayyattan.....
    sizler nasılsınız.betül canım sen nasılsın dersler nasıl.ranil sen oğlanlarla nasılsın.okulla araları nasıl.kendinize iyi bakın.dua edin benim için olurmuuu.biran önce ruh halimdüzelsin.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X