Orjinal yazı sahibi: panik
View Post
ama dr. söylüyor kilo artışı yapar diye ..
ilaçları bırakmak yerine ..çok su içmeyi dene derim ..
bende tam tersine kilo verdim ..ilaç kullanıyorum ama ..
kendimi biraz engelliyorum diyeyim ..
salata ya çok taktım ..çok hoşuma gidiyor ..içine tavukda koyuyorum bazen ..
bir dene ,istersen ..
ama yopk kendimi iyi hissediyorum dersen ..
ilaçları bırak derim canım ...
---------
dizindeki sorun neydi panik ..
ben kaçırdım herhalde onu ..
anlatsana biraz ..
---------
mevam nasılsın canım ..


Leave a comment: