Duyuru

Collapse
No announcement yet.

panik ataklılar günlüğü sakinleri-1

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    herkese selam olsun buradan .
    ben de çizittiririm ara ara ..
    çizittir çizittir.. unutma bizi..
    tatil nasıl geçiyor ranilcim ?

    panik, hasta psikolojisi çok başka oluyor..ilgilenmek bakmak zor ve meşakkatli..senelerdir hasta ve yaşlılarla ola ola uzman oldum ben artık...geçmiş olsun..inşallah tezzamanda toparlar annen..

    Leave a comment:


  • ayşeglk
    replied
    Orjinal yazı sahibi: ranil View Post
    arkadaşlar bu arada süperonline bir kampanya yapmış .
    kullanan varmı .
    hızından ve hizmetinden memnunmu ..
    telefon ve internet 58 tl.
    telefona 300 dk. internet sınırsız mış ..
    bana bir bilgi verirseniz sevinirim .
    ben bakarım yine arasıra .
    internet üzerine çalıştığım için konu hakkında kısa bi bilgi aktarmak istiyorum ,
    süperonline kullanmadım ama ttnet 'te çalıştığım dönemlerde türknet , süperonline , smile adsl ve koç net le ilgili olarak şikeyetlerini iletenler olmuştu , özellikle türknet ve smile adls den uzak durun derim
    superonline 'a gelince 16 mb hızı türkiye'nin alt yapısı asla desteklemez ve int.te kopmalar yaşarsın o zaman 8 mb ideal ve sürponline hakkında çok şikayet duymadım
    uydu net sınırsız adsl 12 ay boyunca 14.50 daha sonra 29 tl , int hızı 1mb ama kullanımı oldukça rahat ve pstn kullanma zorunluluğun yok , kullananlar çok memnun ve devlete ait..ben ttnette taahhütlü oldum için geçiş yapamıyorum ama sözleşmem bier bitmez uydu nete geçicem

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    canım hiç bilmiyorum ya..

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    arkadaşlar bu arada süperonline bir kampanya yapmış .
    kullanan varmı .
    hızından ve hizmetinden memnunmu ..
    telefon ve internet 58 tl.
    telefona 300 dk. internet sınırsız mış ..
    bana bir bilgi verirseniz sevinirim .
    ben bakarım yine arasıra .

    Leave a comment:


  • ranil
    replied
    panik annenin biyopsisinin temiz çıktığını şimdi okudum .
    çok sevindim canım ..
    mevam bende cafeden giriyorum ..
    çok komik oluyor ya .ne bileyim . değişik geldi.
    ben iyiym şükür ...
    herkese selam olsun buradan .
    ben de çizittiririm ara ara ..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    yok canım.nerde romantizm ,nerde yanımda biri..hoş....yanıma gelenlerde romantiklik falan olmuyor ,şans..
    herbişeyi kendim taşıyorum ben,hayatı da şemsiyesini de ,her yükünü de..
    neyse boşverelim bunları..
    ranil dönmedi mi hala...
    annenin rahatsız olduğunu okudum panik..geçmiş olsun.nasıl oldu..?
    evet ranil dönmedi demek sende burda yoktun.annem iyi aslında, pataloji temiz çıktı .gereksiz evham yapıyor.teselli etmekte bana düşüyor.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    meva senin için bir not:bu ara şemsiye taşı, yağmur aniden bastırıyor yanında biri yoksada romantizmi kalmıyor.
    yok canım.nerde romantizm ,nerde yanımda biri..hoş....yanıma gelenlerde romantiklik falan olmuyor ,şans..
    herbişeyi kendim taşıyorum ben,hayatı da şemsiyesini de ,her yükünü de..
    neyse boşverelim bunları..
    ranil dönmedi mi hala...
    annenin rahatsız olduğunu okudum panik..geçmiş olsun.nasıl oldu..?

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    meva senin için bir not:bu ara şemsiye taşı, yağmur aniden bastırıyor yanında biri yoksada romantizmi kalmıyor.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
    amin inşallah şu konversiyon nöbetlerimde biter temelli
    hoşgeldin ıspanak bu arada niye ıspanak.küçükken çok mu temel reis.şaka bir yana ıspanak çok faydalıdır.çok fazla demir ihtiva eder.ıspanak zayıf gözüküp ama insdan laar çok faydalı bir sebezedir.sende öylemisin?

    Leave a comment:


  • Ispanak
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    Hepinizin kandili mübarek olsun arkadaşlar..
    dualarda unutulmayalım..
    amin inşallah şu konversiyon nöbetlerimde biter temelli

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Hepinizin kandili mübarek olsun arkadaşlar..
    dualarda unutulmayalım..

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    çok güzel yağmur yağmaya başladı...
    yağmur sesini çok severim..
    biraz dua edeyim,kabul olurmuş.. konu malum..amiiinnn..)))
    tamam cancağazım çok özletme kendini seni ve yorumlarını seviyorum.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    çok güzel yağmur yağmaya başladı...
    yağmur sesini çok severim..
    biraz dua edeyim,kabul olurmuş.. konu malum..amiiinnn..)))

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    yok ya..
    biraz foruma ara vericem..Başka bir tatil planı yok şimdilik..
    arada bu sayfaya bakarım.

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    hadi bende çiziktireyim bi ...
    iyi oldu bak..haberleşiyoruz böylece..
    bende forum tatili yapabilirim kendime ama ,merak etmeyin..kısa bir süre olmayabilirim..
    nereye yine ,güney sahillerine mi
    ?

    Leave a comment:

İşleniyor...
X