Orjinal yazı sahibi: ranil
View Post
unutma bizi..tatil nasıl geçiyor ranilcim ?
panik, hasta psikolojisi çok başka oluyor..ilgilenmek bakmak zor ve meşakkatli..senelerdir hasta ve yaşlılarla ola ola uzman oldum ben artık...geçmiş olsun..inşallah tezzamanda toparlar annen..

Leave a comment: