bu her ilaç için geçerlimi acaba ?? :S bende losiram ve dideral kullanıyodum bi ay önce bıraktım ve suanda çok kötüyüm.. :///
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
EFEXOR KULLANANLAR MUTLAKA BAKSIN
Collapse
X
-
ya efexor ağır bi ilaçtır uyuşturucuyu bırakmak kadar zordur dayanıoyrum.Orjinal yazı sahibi: 19o3_niL View Postbu her ilaç için geçerlimi acaba ?? :S bende losiram ve dideral kullanıyodum bi ay önce bıraktım ve suanda çok kötüyüm.. :///
her ilaç için değil eğer ilacını bıraktıysan başka ilaca geçiş yap doktora söle yazsın. Depresyon falan varsa tekrar hortlar yoksa bişey olmaz.
prozac losiram bırakınca çarpmaz.sedeki panik yada depresyondandır. Çarpsa yataktan bile kalkamaz hale geliyosun inan bana
Var Tabi benimde yaslı sözlerim
Akar Kanı cennetin bekledikleri
Atar Gibi kalbime girmek İstedi
Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...
Yorum
-
ben 5 dakikalığına uyandım pcye bakıp yatıyım dedim deOrjinal yazı sahibi: mert77 View Postya efexor ağır bi ilaçtır uyuşturucuyu bırakmak kadar zordur dayanıoyrum.
her ilaç için değil eğer ilacını bıraktıysan başka ilaca geçiş yap doktora söle yazsın. Depresyon falan varsa tekrar hortlar yoksa bişey olmaz.
prozac losiram bırakınca çarpmaz.sedeki panik yada depresyondandır. Çarpsa yataktan bile kalkamaz hale geliyosun inan bana
1.günüm her yanım titriyo başım titriyo. yarın nöbet atakları falan bakalım naapcaz

Var Tabi benimde yaslı sözlerim
Akar Kanı cennetin bekledikleri
Atar Gibi kalbime girmek İstedi
Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: mert77 View Postya efexor ağır bi ilaçtır uyuşturucuyu bırakmak kadar zordur dayanıoyrum.
her ilaç için değil eğer ilacını bıraktıysan başka ilaca geçiş yap doktora söle yazsın. Depresyon falan varsa tekrar hortlar yoksa bişey olmaz.
prozac losiram bırakınca çarpmaz.sedeki panik yada depresyondandır. Çarpsa yataktan bile kalkamaz hale geliyosun inan bana
şuanda ona benzer bi durumdayım zaten.. kolumu kaldırcak halim yok ayağa kalttığım zaman düşcekmiş gibi oluyorum... ama baya oldu ilacı bırakalı.. başka bi nedenimi var bunun üşüttümmü yoksa ilaçla yada panik atağımlamı alakalı karar veremiyorum.. çıldırcak gibi oluyorum.. öle işte :/TEK GERÇEK BEŞİKT" AŞK
Yorum
-
efexor muadili olan veniba diye bir ilaç kullandım en yüksek dozda kullandığım zamanlarda yani 225 mg aşırı özgüvenli ve asabi olmuştum artık bu durum beni çok rahatsız etmeye başlamıştı üstelik asıl sorunu da düzeltmedi sadece aşırı sinirlilik yaptı doktoruma bu durumu bildirdim ve artık bu ilacı kullanmak istemediğimi söyledim 75 mg a kadar dozunu azalttık ama bu ilaç benim sorunumu çözmemişti zaten o yüzden daha sonra prozac kullanmaya başladım... prozac çok güzel hiç bir şey hissetmeden hayatınızı gayert normal sürdüryorsunuz hiç bir yan etkisi yok ne uyku ne halsizlik hatta kilo verdiriyor ki bu özellik çok iyi
) bu arada veniba yani efexor muadilini ilk kullnamaya başladığımda da çok iyi gelmişti daha aktif enerjik ve huzurluydum ancak zaman içinde olumsuz olaylar yaşayınca etkisini kaybetmeye başladı ve dozu yükseltmeye başladık o da asabiyet yaptı...
Yorum
-
efexor muadili olan veniba diye bir ilaç kullandım en yüksek dozda kullandığım zamanlarda yani 225 mg aşırı özgüvenli ve asabi olmuştum artık bu durum beni çok rahatsız etmeye başlamıştı üstelik asıl sorunu da düzeltmedi sadece aşırı sinirlilik yaptı doktoruma bu durumu bildirdim ve artık bu ilacı kullanmak istemediğimi söyledim 75 mg a kadar dozunu azalttık ama bu ilaç benim sorunumu çözmemişti zaten o yüzden daha sonra prozac kullanmaya başladım... prozac çok güzel hiç bir şey hissetmeden hayatınızı gayert normal sürdüryorsunuz hiç bir yan etkisi yok ne uyku ne halsizlik hatta kilo verdiriyor ki bu özellik çok iyi
) bu arada veniba yani efexor muadilini ilk kullnamaya başladığımda da çok iyi gelmişti daha aktif enerjik ve huzurluydum ancak zaman içinde olumsuz olaylar yaşayınca etkisini kaybetmeye başladı ve dozu yükseltmeye başladık o da asabiyet yaptı... venibayı zaman zaman kullanamadığım 2-3 gün alamadığım zamanlarda da feci bir baş dönmesi ani düşüş gibi hisler yaşadım... ilaçlar bi yandan düzeltirken başka bi yandan rahatsızlık verince tamamen bırakmaya yöneltiyor insanı...
Yorum
-
ben efexor 150 bıraktım hiç zorlanmadım çok rahat oldu.insandan insana değişir bu özellikler.fakat 2 yıldan sonra hastalıklarım fazlasıyla nüksetti tekrar 150 ye kadar çıktım.şu an eskisine göre 1000 kat daha iyiyim.sosyal fobimide aldı bu ilaç.225 e çıkmayı düşünüyorum anksiyete hafif seyirde de olsa hala var.içimde hafif korkular var.
Yorum
-
yalnız devlet işlerimin yoğunluğu sebebi ile formu pek takip edemiyorum geç bir cvp oldu kusura bakma evet tedavim devam ediyor hala major depresif kondu ama her değiştirdiğim doktorda farklı bir tanı ortaya çıktı ne olduğunu bir bilsem
)) şuanda 2 aydır xanax -paxera ve Rexapin kullanıyorum.
BAŞINI GÖĞSÜME YASLADIĞINDA TEK BİR DÜŞMANIM VARDIR; ODA GEÇİP GİDEN ZAMAN<br /><br /><div align="center">ÖMRÜMMM</div>
Yorum
-
panik ve majör depresyon hastalarının bırakması çok zor oluyor bu ilacı yoksa bırakılır da işteOrjinal yazı sahibi: duyqusal View Postben efexor 150 bıraktım hiç zorlanmadım çok rahat oldu.insandan insana değişir bu özellikler.fakat 2 yıldan sonra hastalıklarım fazlasıyla nüksetti tekrar 150 ye kadar çıktım.şu an eskisine göre 1000 kat daha iyiyim.sosyal fobimide aldı bu ilaç.225 e çıkmayı düşünüyorum anksiyete hafif seyirde de olsa hala var.içimde hafif korkular var.
Var Tabi benimde yaslı sözlerim
Akar Kanı cennetin bekledikleri
Atar Gibi kalbime girmek İstedi
Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...
Yorum
-
arkadaşlar komik gelicek ama efexoru 150 yada 225 mg kullanmaya yeni geçmiş olanlar 2 bardak kola içsin aşırı mutluluk patlaması oluyo ciddiyim

Var Tabi benimde yaslı sözlerim
Akar Kanı cennetin bekledikleri
Atar Gibi kalbime girmek İstedi
Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...
Yorum
-
bugun ılk defa bende kullanmaya başladım. bende Yan etkı olarak. unutkanlık,daha cok sag tarafımda sınır sıstemınde gergınler ellerım ,ayaklarım sıkılyr. ve bı soğukluk gelyor vucudum usuyor gıbı oluyor benımde. :S normal apları ıcebılıyorum ama bu kapsullu ılaclara ıcemyrum bugazımdan gecmıyor :S bugun kosplu actım agzma doktum ıcındekı o tozu ole ıctım bırsey olmaz inş.
birdaha bu sekılde ıcmem. kapsolle ıcecegım
Yorum
-
benimde 20 günden fazla oldu kullanalı biçok kişi gibi yan etkileri(sürekli uyuma isteği,esneme,cinsel sorun,ve anksiyete çok arttı) hala yaşıyorum normalden daha çok korkularım var 150 ye çıkrtp bi süre daha denicem umarım işe yarar.yaramassa azaltıp yavaş yavaş bırakırım.:S bu bırakırken zorluğu paxil dede ben yaşadım 1 ay mahvolmuştm unutmayın ilaç alıyosunuz şeker değil herhlde başlrkende, bırakrkende zorlk yaşıcaksınz vücudn alışması içn...
Yorum
-
efexor ve paxera ter ve gaz yaptı mı sende?Orjinal yazı sahibi: kaygılı insan View Postbenimde 20 günden fazla oldu kullanalı biçok kişi gibi yan etkileri(sürekli uyuma isteği,esneme,cinsel sorun,ve anksiyete çok arttı) hala yaşıyorum normalden daha çok korkularım var 150 ye çıkrtp bi süre daha denicem umarım işe yarar.yaramassa azaltıp yavaş yavaş bırakırım.:S bu bırakırken zorluğu paxil dede ben yaşadım 1 ay mahvolmuştm unutmayın ilaç alıyosunuz şeker değil herhlde başlrkende, bırakrkende zorlk yaşıcaksınz vücudn alışması içn...
Yorum
-
Kardes bunlar varda Bir Düzelme oldumu? Halinde Yoksa aynımı?Orjinal yazı sahibi: kaygılı insan View Postbenimde 20 günden fazla oldu kullanalı biçok kişi gibi yan etkileri(sürekli uyuma isteği,esneme,cinsel sorun,ve anksiyete çok arttı) hala yaşıyorum normalden daha çok korkularım var 150 ye çıkrtp bi süre daha denicem umarım işe yarar.yaramassa azaltıp yavaş yavaş bırakırım.:S bu bırakırken zorluğu paxil dede ben yaşadım 1 ay mahvolmuştm unutmayın ilaç alıyosunuz şeker değil herhlde başlrkende, bırakrkende zorlk yaşıcaksınz vücudn alışması içn...
Yorum
-
gaz ve ter bugüne kadar hiç bir antidepresan yapmadı tonihuxley(paxil,cipralex,aurorix,citol,lamictal,l ustral kullanmştm öncdn)..malesef dediğim gibi 20 ksr gndr daha kötym endişe,kaygı bozukluğu vr bnde bu ilacı kullandıgmdan beri dahada arttı ama bu zaten yan etkisi reçetesindede yazıyo devam edemez zannetmiorm bi süre sonra etkisini gstrmesi lazm 150 gçmeyi dşnuorm..
Yorum

Yorum